January 29, 2011

Kekasih Baru Ayah Ngah


Ipin : Ayah Ngah, itu gambar ayah ngan dengan siapa?
Eyriqazz : Gambar ayah ngan ngan kekasih baru ayah ngah la..

Ipin : Nak kasi tau angah (panggilan buat Isteri)
Eyriqazz :kasitau la...

Ipin : Angah2, Ayah ngah ada gewe baru...
Wifey : Ayah Ngah gelenyar...

Hik2...just kidding je,saje nyakat anak buah...Oh seronoknya berada di kampung...

P/s : Isteri saya lagi cantik dari gadis di atas....Hik3..

8 comments:

  1. gelenyar ekk hehe lama xdgr ayat tue disebut...

    ReplyDelete
  2. Hahahaha...gelenyar tu GATAL kan bro.... ala2 notty

    ReplyDelete
  3. bestnya duk kampung... tak sabar nak tunggu cuti CNY... lalalalala

    ReplyDelete
  4. aku rasa kalau ko artis bro.. dah banyak cerita gosip pasal kau keluar.. sebab rajin benor bergambar dengan gadis2 ni. . hik2

    ReplyDelete
  5. Ehh..bukan awek tu yang hang mintak no tel ker...wakakakaka..saja nak kasi panassss..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi