January 4, 2011

Penangan Malaysia Juara Piala Suzuki AFF 2010

Papanya minat bola, tak sangka sampai ke anakpun minat bola. Singgah Giant Kuala Terengganu, beriya Alisya mahu papanya belikan bola. Oh, adakah ini penangan Malaysia Menjadi Juara Piala Suzuki AFF 2010?
Tertidur tapi masih pegang bola
Anak Papa
Hik3, gelagatnya sentiasa mencuit hatiku
Papa pinjam sekejap? X Bolehhh....


Majulah sukan untuk negara. Melentur buluh biarlah dari rebungnya. Nahh, anak aktif bersukan apa salahnya kan namun biarlah ianya seimbang dengan pelajaran, tak gitu? Badan yang sihat , otak pun cergas, kan?

P/s : Tok wan nya cakap, Alisya ni nampak cam degil skit, tapi pandai...Amin bak pandai tu, bak degil tolak jauhh...fuhhh2..

16 comments:

  1. waaa comey nyerrr bola Alisya...pinjam satu bley.... ;)

    ReplyDelete
  2. Hehe..kepenatan betul..ni kes bapak dera anak nieh..kesian alisya,nasib baik updah bola..hehe

    ReplyDelete
  3. betul3! badan cergas, otak pun cerdas!

    ReplyDelete
  4. nape rambut alisya nampak mcm lagi pendek?

    ReplyDelete
  5. hurmmm... kalau alisya jadi macam jejari runcing pun okey gak...

    ReplyDelete
  6. pro & kontra anak mmg kena ada... dan kita sebagai ibubapa kena sentiasa bersedia menerima dan penuhkan ilmu di dada tuk menangani... wifey cikgu, alhamdulillah mesti byk ilmu dia belajar tuk tangani masalah anak2...
    Jom Join GA PILIH THEME BLOG

    ReplyDelete
  7. org ckp, budak aktif mmg bijok..

    ReplyDelete
  8. comel2..time tido tu bro.. betul tu nak melentur biar dari kecik.. lagi2 anak pompuan kena jaga baik2 dengan bagi pendidikan yang sempuna.. sekarang macam2 boleh jadi bro.. bila nak kasi adik ni.. hehehe

    ReplyDelete
  9. nyenyak betul alisya tido. comle pulak tu. heheh :)

    ReplyDelete
  10. pic time tido adalah pic paling comel utk semua baby hehe alisya super comel :) anak papa tu hehheh sbb muka seiras dgn papa :)

    ReplyDelete
  11. #far_east:nak pinjam?boleh2..alisya tak kedekut..

    #JAI :hik3..mana ada dera...

    #ArELeEz :yieza..betoi2..

    #ishiko :thanks..

    #amirah :mamatok nya sudah potongkan...

    ReplyDelete
  12. #hazman aka species1980:hik3..taknakla couple2 ngan orang popular..

    #sw33tdarling ;setuju..Alhamdulillah,wifey more matured dlm mendidik anak2 ini

    #Sharinginfoz :naik kereta terus tertido

    #J.M.R :haah,pernah dgr juga..Amin...

    #Myvitrd ;hik3..adik?dlm proses...

    ReplyDelete
  13. #Miza Yusof :haah,nyenyak betoi...thanks

    #Mama Zharfan :hik3..tuhla..time tidur saya geram,time bangun kadang3 tak tahan

    ReplyDelete
  14. alisya tidur bola tak lepas..
    haha..cute.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails