February 2, 2011

Alisya Bersama Upin dan Ipin di Kota Bharu

Pulang ke Kelantan, bukan main gembira lagi dapat berjumpa dua orang abangnya , Upin dan Ipin (Arfan dan Arman) anak buahku. Alisya memang dah panggil Umi dan Baba untuk abang dan kakak iparku. Upin dan Ipin pun bukan main seronok ada Alisya :

Alisya bersama Upin dan Ipin001
Di Tune Hotels booking hotel untuk Mak dan keluarga eyriqazz
 Alisya bersama Upin dan Ipin004
Jalan-jalan pimpin tangan (Ipin dengan bekas air Pink Alisya)
Alisya bersama Upin dan Ipin005
Di Dalam kereta
Alisya bersama Upin dan Ipin006
On the way ke Giant Kota Bharu
Alisya bersama Upin dan Ipin007
Naik kereta mainan pun bertiga?
Alisya bersama Upin dan Ipin008
Kata Pepatah, Air dicincang takkan putus...Hik3....


Petang ini kami akan pulang ke Kelantan, dapatlah Alisya jumpa kedua-dua abangnya, Upin dan Ipin. Walau sejauh mana kita berada, hubungan kekeluargaan jangan dilupa. Tanpa keluarga, siapalah kita. Jangan jadikan kerja sebagai alasan untuk tidak pulang ke Kampung berjumpa keluarga tersayang.

P/s : Upin dan Ipin, yang mana satu lagi hensem?

11 comments:

  1. wah meriah bersama anak buah. Teringat semasa bersama keluarga makan nasi mandy ...best.

    ReplyDelete
  2. masa baca ayat yg pertama saya membayangkan upin & ipin itu botak...silap rupanya..hehehe

    ReplyDelete
  3. gto kt klate skg rupanya..hehe. happy CNY

    ReplyDelete
  4. alisya nampaknya gembira dengan upin dan ipin :)comel je tengok dorang bertiga jalan pimpin tangan :)

    ReplyDelete
  5. sweet btol mereka tuh..
    selamat bercuti ye bro. =))

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti! safe travel!

    ReplyDelete
  7. comel lote alisya ni..:)
    kelantan memang besh!!*tetibe

    ReplyDelete
  8. yg pasti, alisya maintain cute heheh

    ReplyDelete
  9. seronok ny sya... dah lama tak gi jln kelate.. kim slm wa yek..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails