February 3, 2011

Pusat Rawatan Cinta|Untuk Orang yang Bercinta ke?

Pusat Rawatan Cinta, namanya cukup Catchy.Umm, rawatan untuk orang yang tengah bercinta ke? Curious, saya pun terjahla lebih dekat untuk mengetahuinya ketika di Giant Kota Bharu :


Pusat rawatan Cinta, ehh, kenapa semua perempuan?
Oh, rawatan secara tradiosional rupanya

Refleksi kaki,bekam, bekam resdung, akupuntur dan resdung antara rawatan yang ditawarkan. Saya memang penggemar refleksi kaki. Singgah di Giant Kuala Terengganu, ada juga Pusat Rawatan Cinta ini.

Teringin nak mencuba buat Bekam tapi takuttt...Ok ke  berbekam ni ya? Kat KL any place yang boleh disuggestkan untuk buat rawatan Bekam terbaik? Rakan seofis ada yang pernah buat ,tapi di Rawang, katanya lepas buat rasa ringan kepala dan segar je badan, betulke?

P/s : Oh, kalau yang ada masalah cinta, boleh la merujuk kepada Saudara Melromeo dan juga Bean Moreno.Mereka memang terror bak2 Cintan Cintun ni. Kalau mahu memikat gadis cantik+ada wang yang banyak tapi belum cukup ilmu di dada, bolehla merujuk kepada Saudara Je JAI

6 comments:

  1. ingat bagi yang mempunyai masalah cinta

    ReplyDelete
  2. x sedar pun selama nie, nni balik ganu nk tgklh....

    ReplyDelete
  3. bro, kalau rasa nak buat bekam, leh try dekat RUMAH SIHAT dekat Batu Caves. Bangunan dia betul2 belakang Giant Batu Caves. :)

    seisi rawatan biasanya rm150. sebelum berbekam tu diorang akan check dulu kita punya taraf kesihatan.

    ReplyDelete
  4. #Sharinginfoz:HIK3..ingatpun camtu la..

    #Ayuni ;tgk aje...

    #Azrul Hisham:thanks bro for the info...akan saya pertimbangkan untung singgah nanti..

    ReplyDelete
  5. Adeyy Ilmu dah cukup didada nie..cuma duit jer tak cukup..wakakaka

    ReplyDelete
  6. hurmm..... rasanya kebanyakan giant ade la pusat rawatan cinta nie.. kat giant nilai pun ade.... dan kalau tak silap ade jugak bekam angin tau....tapi tak tau kat maner kedainya....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails