March 15, 2011

Amboi,Amboi,Amboi...


Amboi,Amboi,Amboi, bukan main nyenyak lagi anak Papa tidur dengan Ayah Su nya...Umm, tak sampai hati nak kejutkan pula.

P/s : Bertuah dapat adik ipar yang sangat-sangat Cool...Dalam 1 ribu orang yang pernah saya kenali, tak pernah lagi saya jumpa orang sepertinya. Sampaikan Alisya pun bukan main manja/mesra dengan Ayah Su nya...

20 comments:

  1. comel sangat-sangat.....nampak alisya mmg manja ngan Ayah Su dia....leh share selimut pulak tu! haha

    ReplyDelete
  2. senanglah nak pergi jalan berdua dengan mummy, alisya boleh tinggalkan dengan ayah su dia...hehehe





    New Entry: Cepatnya masa berlalu

    ReplyDelete
  3. awesome stroy to.. what to say ... i like.. ngee

    ReplyDelete
  4. kusyuk nyer alisya tidur bertemankan pak su dia tue...

    ReplyDelete
  5. wah..memang btol manja dengan ayah su tu, siap tidur sekali :)

    ReplyDelete
  6. betul-betul nyenyak alisya tidur dengan ayah su. hehe :)

    ReplyDelete
  7. Alisya yang sangat cOmel...huhu

    ReplyDelete
  8. bagus ayah su nyer nih... tidor tak bukak spek dan pegang hp lagi.. :)

    ReplyDelete
  9. ohhhhhhh..shuwitttttt dat ayah su...

    ReplyDelete
  10. beruntung dapat adik ipar yang baik2..

    ReplyDelete
  11. pandai Alesya kasik peluang kat mama ngan papa diyer..huhu..

    ReplyDelete
  12. aah la..tido spek pon x buka..
    siap pegang fon lg..~

    ReplyDelete
  13. wah bagus la dpt pak sedara yg rajin layan anak sedara ni.. adik2 laki kakyong yg masih bujang.., hampeh semuanya... :p




    n3 terkini kakyong.com
    BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN
    Makan kenduri dengan YB Manjoi
    Segmen review no 5 : transformed housewife @ nur adyani

    ReplyDelete
  14. #Nur Hanani:hik3..promote2..

    #cik panadol :hik3..mmg manja ngan ayah su nya...

    #Kancilbiru :thanks nizaa

    #zahidah dihaz:boleh2..

    #yangbaik:thanks...

    ReplyDelete
  15. #far_east :memang kusyuk..

    #e.l.i.s.s.m.i.e:hik3..manja betul ngan ayah su nya

    #Miza Yusof ;bertuah ada adik ipar camni

    #Zyash:thanks

    #KiD:sweet kan?

    #*cimOt*:sweet

    ReplyDelete
  16. #Myvitrd:memang beruntung

    #phreak-id :haah,kat hotel

    #♥ Che NamNam ♥:ahaks2

    #SyUhAdA:hik3....comeykan?

    #kakyong:lain padang,lain belalang kak yong

    ReplyDelete
  17. diorang mmg nampak rapat sangat....sure orang ingat adik bradik

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails