March 1, 2011

My Blogging Journey| February 2011

Life is Beautiful. Blogging is Fun. Namun, semakin sedih bila semakin banyak isu panas/disensasikan di dunia blogging ini. Apapun, life must go on, maybe one day saya boleh terjah kembali entry ini bila mood tidak keruan berblogging . This Is Some My Happy Blogging Moments for Feb 2011 :


Dalam kesibukan kerja, berblogging, Alhamdulillah, saya dapat bawa Keluarga bercuti, balik kampung, temankan isteri Shopping, dan Spend Quality time with Family. Yup, berblog2 juga, family jangan dilupa.


Memang teruja. Yerlah, manakan sangka dapat memandu dan membawa pulang kereta ini untuk testdrive selama beberapa hari. The Best Car I Ever drive. Oh, anda bolehla testdrive juga dan berpeluang memenangi hadiah lumayan.Terjah SINI 


Really Happy with It. Peluang review dan dapat Recordernya secara percuma dan juga Subscription percuma selama setahun untuk Astro B.yond PVR. Now, satu keluarga suka dapat recordkan rancangan kegemaran kami dan menontonnya bila ada kelapangan.  TV, My Time , My Way.

Alhamdulillah, murah rezeki berblogging bulan Ini. Terima a few Advertorials dan attend a few event yang dianjurkan oleh Nuffnang dan ChurpChurp . Gembira, hasrat di hati cash out 4 angka bulan ini, tertunai.


Nasihat membina dari Sifu, Sumber Inspirasi dan bagaikan Kakakku, Redmummy. Oh, saya bukan sudah berada di atas cuma nasihat diberikan semoga tidak mudah dibuai mimpi. Ingat asal usul, dan berpijak di bumi nyata. Roda kehidupan tidak selalunya di atas. "Humility in Oneself, Respect for Others", itulah yang sebaiknya kan? Thanks again Kak Red coz selalu memberikan nasihat dan tunjuk ajar. 


Well,well, dah lama tak jumpa, tak sangka one of the perkara yang dibualkan adalah tentang blogging. Nahh, i'm the only one yang aktif berblogging, namun rakan-rakan seuniversitiku ini tetap memberikan sokongan. Siap suruh kim salam ke Hanis Zalikha lagi. Dushh....

Last but not least, Happy 4th Birthday Nuffnang. Kerna Nuffnang, most of kegembiraan itu, saya kecapi. Betul kata Kak Red, kejayaan bukannya dicapai dalam masa sehari. Bukannya seminggu,bukannya sebulan. She took a few years before she can Cash Out her Income from Blogging. Alhamdulillah, saya semakin nampak potensi yang besar bersama Nuffnang in the short/long term.

P/s : Blogging is Fun. Kurangkan Kontroversi, tingkatkan Prestasi. Vlog yang agak menarik dari Redmummy, jom layan, banyak informasi dan tips berblogging boleh didapati di Vlog ini.

14 comments:

  1. Banyak betul kenangn yang tercipta. Semuanya menarik belaka. Vlog kak Red best. Baru tengok petang tadi. Banyak infor yang dikongsikan :)

    ReplyDelete
  2. can't agree more :)
    blogging is double fun with monetary rewards :)

    ReplyDelete
  3. good wrapped up from u bro eyriqazz.. and nice information from RM's Vlog.. When i'll see eyriqazz Vlog yea..? hehhee

    ReplyDelete
  4. semoga permulaan bulan baru membawa lebih banyak kehappyan kpd Bro Eyriqazz

    ReplyDelete
  5. keseronokan berblogging tidak sama dengan keseronokan melancong.. berblog ada keseronokan tersendiri..

    bro eyriqazz dah berjaya.. insyaallah aku nak berjaya macam mereka2 juga..

    ReplyDelete
  6. memang seronok berbloging, boleh sentiasa bersama keluarga, tak perlu susah2, rezeki pun datang melayang-layang (cek terbang)... hehehe... banyak kenangan boleh dikongsikan...

    ReplyDelete
  7. sonok bace prkmebangan2 positif mcm ni..
    ouh begitu ye rupe sponsored post tab dlm nuffnang..maklum le...org xpernah meghase...hihi
    semoga GTO teruis maju
    bile nk buat vlog ;)

    ReplyDelete
  8. you are going excellently well, keep blogging and more of good opportunities coming on the way.

    ReplyDelete
  9. u have a fruitful February there dude :D and more to come :)

    cheers...

    ReplyDelete
  10. what a wonderful life... best nyeee

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails