March 6, 2011

What happen when a HOTEL DOES NO'T ACCEPT A TYCOON"S CREDIT CARD...

The boss of Shanxi Coal went with 100,000 renminbi in cash to a hotel to spend. When he was told the bill was 200,000 renminbi, he requested to pay by credit card but the hotel insisted on cash. He made a phone call and moments later, two cars came with bags of one renminbi notes.The notes were unloaded and poured on to the floor of the hotel for the hotel staff to count.


Ambil ko, dua kereta lagi duit

Kira jangan tak kira..200 ribu kali tu

Aduhh, banyaknya

Ambil lagi
Dan lagi

Nah, taste ur own medicine

Kena letak dalam blog ni...Mungkin itu kata tycoon tu

Tak habis kira lagi ke?
Oh, kena pi Spa lepas mengira ni

Dah pagi ni, bila boleh balik?

 If given enough time, the guy could have sent in tonnes of renminbi of lower denominations? 


Thanks CImon forwardkan e-mail ini.



P/s : JangAn cuba Bermain dengan Api...Nanti Membakar diri..


10 comments:

  1. uihhhhh naya la pekerja nak kira duit tuhhhh.. berkurun!

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

    ReplyDelete
  2. nangti kid nak bawak RM200K duit singgit... haaaa.. kira jangan tak kira!!
    Kenapa Trafik Blog Makin Slow?!

    ReplyDelete
  3. tu dia jenuh nyerrr nak mengira...

    ReplyDelete
  4. haha...padan muka...fusy pot lagi...

    ReplyDelete
  5. wah...banyaknya duit....bling2 mata tengok...hehehehe


    NEW ENTRY: Aku BUKAN orang Semenanjung

    ReplyDelete
  6. Kes ni pernah jadi dekat opis aku.. memang kelakar.. gara-gara sorang pakcik disurauh pulangkan bayaran apa entah dekat opis bernilai lebih RM1000..

    Korang tahu apa pakcik tu buat.. dia bawa 2 uncang duit syiling bernilai RM1000 dalam syiling 50sen.. hahaha.. pakai teroli dia tolak gi pejabat kewangan.. ternganga akauntan dekat opis nak kira.. ambil ko... sakit ati punya pasal dia pulangkan duit syiling... hehehe

    ReplyDelete
  7. padan muka hotel tu hahaha...

    ReplyDelete
  8. x terkira la kalau mcm ni hari2...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails