April 1, 2011

Blog Pilihan March 2011

Bila baca entry 5 blog paling kerap dilawati dari Denaihati.Com , timbul pula idea nak suggestkan/recommendkan a few bloggers yang eyriqazz tertarik sepanjang bulan March 2011 . So, ini blog Pilihan Eyriqazz untuk March 2011 :



1) Yuyu Zulaikha - Blogger baru yang meningkat naik dengan begitu mendadak. Aura yang tersendiri, cam Cik Epal . Suka coretan doodlenya yang kreatif di entry nya. Keunikan sebeginilah yang penting dalam berblogging kan?


2) Hamzah Ian/TerbangTinggiTinggi - Seorang lagi Mamat yang agak unik. Walaupun banyak entrynya cam entry 2 alam/berbaur2 lucah2 gitu, don't judge  book by it cover. Dalam hati ada taman dan banyak aweks-aweks kagum dengannya. Tengok saja komen di entrynya, berpuluh-puluh, kadang2 sampai ratusan n mostly from wanita. Juga kreatif dengan doodle-doodlenya yang mencuit hati. Keep it up Bro.


3) Mama Zharfan - Mama blogger/seorang pensyarah/bakal bergelar Dr. tak lama lagi. Suka melihat coretannya di UK, teringat kenangan belajar dulu. Juga kreatif dan banyak memenangi "Blogging Contest". Kreativiti Contest jika diselitkan juga dengan entry di blog, tentu lebih menarik rasanya.


4) 2DayBlogger - Blogger serba boleh , Faisal Abdullah banyak berkongsi tentang tips blogging,isu semasa, hiburan dan pelbagai lagi. Kagum ,siap menjemput penulis tetap dan ianya dibayar. Apa lagi, cpt2la apply. Recommend : blogging tips di blognya, banyak tips yang bagus terutamanya utk blogger baru. Anyway, suka cara penulisannya, mudah dibaca, mudah difahami, dan susunan template blog yang agak kemas.

5) Miza Yusof - Blogger baru yang semakin menampakkan potensi dan kematangan dalam menulis. Word of advice Miza, kurangkan ayat, lebihkan gambar. Jangan persiakan potensi yang ada, ya? Lagipun gambar-gambar nampak di blog nampak cantik. Serlahkan ia.

12 comments:

  1. gud idea ni.. hopefully nnt blog sy pula ada direview di sini ekeke

    ReplyDelete
  2. Ohhh tidakkkkkk! wuuu T_T rasa terharu nak lompat lompat lalu terkinja kinja seorang diri! terima kasih !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. aaa....hamzah lucah!hahaha..
    semua blog yang bagus..

    p/s: bila agknya blog picisan saya nak masuk list bro?heheh:)

    ReplyDelete
  4. Terharunyaaa Miza :')
    Terima kasih Bro.

    Part kurangkan ayat tu, lemah sikit. Dari sekolah Miza kalau buat karangan semauanya panjang berjela. Sebab tu tak reti nak tulis pendek-pendek. hehe

    Macam yang bro tengok tugasan pertama (Pandangan saya tentang Nokia e7) haa lebih kurang gitu lah karangan kalau Miza buat. Tapi lagi panjang.

    Apa-apa pun terima kasih ya bro atas semua tunjuk ajar yang diberikan.

    ReplyDelete
  5. tq bro :)
    me sgt kagum dn yuyu zulaikha tu :) memang akan jd pelapis cik epal tu :)

    ReplyDelete
  6. antara blogger yang mendapat tempat di hati bro eyriqazz... tahniah!
    kagum dengan mereka yang rajin dan punyai idea bernas serta kreatif...

    ReplyDelete
  7. nampaknya.....semua dimonopoli oleh gadis dan wanita...

    ReplyDelete
  8. wah...terima kasih bro..

    tapi,

    mcm dah kena berenti blogging la.. blog TTT kena hack..

    erm.. takde solution lain dah selain tinggalkan blog macam ni je..

    ReplyDelete
  9. thankyouuu reccommend !:DDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails