April 21, 2011

My Top 20 Events with Nuffnang in 2010 | Part 3

Sambungan entry My Top 20 Events with Nuffnang in 2010 | Part 2 :



Akhirnya, Official Nuffnang Glitterati Plus Open Meeting diadakan. Gembira kerana terpilih salah seorang Pioneer untuk GplusMY. Banyak event-event yang menguja dan menarik telah dianjurkan oleh GPlusMY antaranya sesi berbuka puasa, food sharing session, special movie screening, dan pelbagai lagi.


Mendapat jemputan dari Nuffnang, event yang dianjurkan oleh Sony yang turut menjemput pengguna Sony dan syarikat pengiklanan yang lain. Walaupun tidak menang, satu pengalaman yang menarik di Sunway Lagoon bermain pelbagai games bersama Sony TX5. To cut the story short, akhirnya Sony TX5 kamera saya beli beberapa minggu selepas itu dan masih setia/berjasa kepada saya kini. Thanks Nuffnang.


Hik3, saya datang sebagai "Incredible Hulk" . Namun sayang mereka tak nampak saya bertukar kerana nobody buat saya marah. Bukan setakat marah, bertambah gembira bila memenangi Lucky draw Phone LG Cookies. Masih gunakan ia sehingga kini. First time dpt berjumpa dengan Kennysia, memang cool & happy go lucky orangnya.


Banyak informasi yang saya perolehi ketika Coffee with Nuffies ini i.e cara pengiklanan, event, cara mendapatkan Buffered Earning, selection of Blogger for Advertorial job dan pelbagai lagi. Seorang tak dtg, siap saya boleh minta kebenaran dari Robb Chew untuk menjemput Mat Joe sekali. Ehh,tahun ni takde Coffee with Nuffies ke? Saya nak pergi session dengan Timothy Tiah boleh?


Antara event paling meriah 2010, kehadiran lebih dari 400 orang bloggers. The Largest bloggers gathering dan masuk dalam Malaysia Book Of Records. Setiap yang dtg tidak pulang dengan tangan kosong, Lucky draw nya pun hadiah memang mempesona. Oh, sayang tak menang lucky draw. Happy turut terpilih buat Live Blogging dan dari event ni, ramai bloggers baru dan lama saya kenali dan rapat sehingga kini.

Ohh, Memang menguja event bersama Nuffnang. New event dengarnya Coming Soon : HyppTV Comes Alive! Celebrating UniFi’s 1st Anniversary with 60,000 Hypp Subs , nampak best dan menguja. Jom kita apply sama-sama. Kalau dapat, bolehla berjumpa di sana.

P/s : Final part coming soon. Thanks Nuffnang for making my life happier & merrier.

8 comments:

  1. memang dah lama tak join event nuffnang ni..

    ReplyDelete
  2. bila la aku buleh join da grup???

    ReplyDelete
  3. SUKALA TGOK WIFE GTO... WIFE GTO MMG BAGI SUPPORT BERBLOGGING YE??

    ReplyDelete
  4. bestnya kan dapat join aktiviti Nuffnang.. :) tak sabar la bila lagi nak dapat invite dari Nuffnang. :)

    Jom baca ni: Rumah mak cik kena pecah masuk..

    ReplyDelete
  5. @Myvitrd :kan?

    @MrJocko:jom join bro...

    @BABY(MAMA AMANA&ARIEF):She support it...n she's the best..love u sayang..

    @hanani0210 :tuhla..memang teruja setiap kali dpt email dari Nuffnang kan?

    ReplyDelete
  6. hehe..kembang kuncup wife you.. so lovely..hehe

    ReplyDelete
  7. @BABY(MAMA AMANA&ARIEF) :hik3..thanks..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails