May 28, 2011

Langsir dari Kelantan


Amcam, cantik tak? Langsir dari Kelantan. Mak Mertua yang jahitkan. Bukan main seronok lagi Alisya Mama n Abah Tok nya datang sini, sampaikan Papa n Mamanya pun dia dah tak kisah. Pi Buat reflexology tinggalkan diapun pun, langsung tak kisah.

12 comments:

  1. wah..cantik sgt!!! langsir raya la ni yek.. msti murah kat klntan kan upah jahit langsir.. leh tiru tak fesyen ni?? hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ada lebih bro.. kasi dekat umah aku sikit.. nak pasang dekat umah baru ni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. combination warna yg menarik..
    langsir raya yaa..?

    ReplyDelete
  5. mmg cantikkkkkk... kira langsir raya laaa ni kann

    ReplyDelete
  6. cantik langsirnya...

    cucu mmg boleh lupakan mak abah kalau dah jumpa atuk dan nenek, sama mcm anak saya juga.

    ReplyDelete
  7. @Ms J s:thanks...

    @Suliana:ble2...upah mak mertua je...memang mak mertua pandai bak2 menjahitni

    @emieysandra :thanks..

    @Myvitrd :hik3..bila nak buat house warming ni bro?

    @shera haifa:umm..tak,langsir raya yang lain rasanya..

    ReplyDelete
  8. @Syima Emi :tak pastila pula,kena tanya wifey..hik3

    @Kak Aya:betoi,betoi,betoi...

    @Peri PiA :tq

    ReplyDelete
  9. cantek! jeles arrr..tengah duk survey langsir ni..tup2 GTO tayang langsir, siap yg scallop lagi..mahal upah jahitnya tuh..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi