July 15, 2011

Jawapan Balas dari Restoran Singgah Selalu



Tak takut kena saman ke bagi komen negatif? Itulah antara balasan yang di terima di Twitter bila saya publishkan entry di atas. Umm, honestly, saya tak takut coz saya berikan komen berdasarkan my own experience, constructive feedback dan bukannya mahu menjatuhkan nama baik restoran ini. Saya siap e-mailkan lagi ke Restoran Singgah Selalu tentang entry saya sebelum ni.

Alhamdulillah, they take it constructively..Camnilah yang kita, ambil pada sudut yang positif n improve on it . Inilah jawapan balasnya :

"terima kasih atas komen anda. kami dari pihak Singgah Selalu ingin mohon maaf jika pengalaman anda di SINGGAH SELALU KOTARAYA tidak memuaskan. Kami hargai komen anda dan akan cuba memperbaiki mutu perkhidmatan. Dan disamping itu kami harap anda tidak menyesal untuk kunjungi kami lagi. Cawangan yang anda pergi ialah SINGGAH SELALU KOTARAYA,anda boleh cuba kunjungi cawangan kami di SINGGAH SELALU DANGA BAY. Terima kasih sekali lagi atas komen anda. - singgahselalu@gmail.com "-

P/s : Hopefully next time singgah ke Restoran SInggah Selalu, ada improvement laa ya?

P/s/s : Umm, bila Tesco nak bagi jawapan balas ya? Official letter dan terima dari KPDN, namun jawapan dari Tesco belum lagi...

13 comments:

  1. macam nilah bagus.. tak cepat melatah bila dikomen.. next time cuba yang dekat dangga bay bro

    ReplyDelete
  2. berkesan betul n3 tur..hmm...bagus la they take it as 'kritikan membina'

    ReplyDelete
  3. khidmat pelanggan yg bgus...dharapkan kualiti perkhidmatan dapat dtingkatkan...

    ReplyDelete
  4. Singgah Selalu Danga Bay lah yang best tu Eyriqazz.

    ReplyDelete
  5. teguran positif, maklumbalas pun positif. i loike!!!

    ReplyDelete
  6. yess...sama la kita...beri feedback yang betul dan jujur....

    ReplyDelete
  7. terbaiklah..x silap dlu ada kes pasal ini..blogger kena saman krana bg kritikan pada sbuah restoran..

    ReplyDelete
  8. mmg bgus..
    diorg trima komen negatif sbg komen mmbina..

    ReplyDelete
  9. harap2 lepas ni blogger2 yg lain buat mcm ni jugakk.. jgn buat n3 ala2 lempar batu sembunyi tangan... Insya Allah, niat yg baik, pasti balasnya baik, yg penting kena betui caranya kan...

    Tahniah Eyriqazz..

    ReplyDelete
  10. good job and good response too :)

    ReplyDelete
  11. singgah selalu danga bay service lambat.. sy dh alaminya

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails