July 24, 2011

Semakin Ramai Yang Benci Eyriqazz


Kalau dulu, Myvitrd, Je Jai, Phreak-ID dan Bean Moreno meluahkan perasaan bencinya kepada Eyriqazz, hari ini dikejutkan, seorang lagi turut buat entry benci eyriqazz. Ohh, apa salah eyriqazz sampai membenci sebegitu rupa. Korang jangan Klik Link ni tau :

Saya Benci Enriqazz (dahla membenci, salah eja pulak tu, kecik ati ni tau..)
Jawapan : Maaf, tiada istilah Kroni dan jalan belakang bagi eyriqazz.Action speak louder than word..

P/s : Terimakasih kerana membenci. Eyriqazz tetap sayang korang....

17 comments:

  1. saya pun benci ENRIQAZZ.. keh keh keh.. ENRIQAZZ.. ape?? ENRIQAZZZZZZZ..
    http://shakiddo.blogspot.com/2011/07/amaran-kepada-nuffnang-selepas-sebulan.html

    ReplyDelete
  2. Hemat saya, jika ada yang membenci, itu tanda orang yg berjaya, mungkin lebih dari berjaya.. keep on track brada =)

    yours
    SH

    ReplyDelete
  3. Isk Iskkkk~
    Ingat kan benci sesangat tadik~

    ReplyDelete
  4. pencapaian eyriqazz sebagai seorang blogger byk sgt..tuh ramai yg jeles tuh..huhu

    ReplyDelete
  5. He he he, bukan benci betul2 tapi sebagai pembakat semangat kan

    ReplyDelete
  6. hahah...entry yg mengezutkan...but kelakar jugak... :D

    ReplyDelete
  7. baru terpikir nak buat entry SAYA SAYANG EYRIQAZZ!!! agak-agak orang umah u ngamuk tak? ahaksss....

    ReplyDelete
  8. hahaha..... salah guna perkataan cemburu!! ni dah sensasikan cerita! :D

    ReplyDelete
  9. nak benci gak la...boleh x? hehe

    ReplyDelete
  10. nak benci gak la...boleh x? hehe

    ReplyDelete
  11. hahaha..mcm2 la..ai tak benci..kekee

    ReplyDelete
  12. benci tandanya syg.. heheehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails