August 15, 2011

Give Away Duit Syilling Malaysia Siri Ketiga


Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga.Limited edition

Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga untuk di give awaykan untuk 3 pemenang yang bertuah . Syarat-syaratnya :

1) Buat satu entry " Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com" dan linkkan ke entry ini
2) Di entry anda tag kan at least 3 bloggers lain.
3) Done . Hantarkan permalink entry anda di entry ini.
4) Tarikh tutup 21 August 2011
5) Hanya peserta yang berjaya menarik at least 2 rakan yang ditagkan itu untuk join sekali contest ini dikira layak untuk memenangi hadiah
Pemenang akan ditentukan menerusi cabutan bertuah dari random.org.


UPDATED -


As sambutan yang agak menggalakkan(currently 77 penyertaan diterima), syarat no. 5 kini dihapuskan...So, higher chance of winning to everyone...


SENARAI Peserta Give Away Ini --> KLIK SINI

101 comments:

  1. nak join ke tak nak join ke tak? hehe :D

    ReplyDelete
  2. nakk joinn , :) cuba nasib jekk , tktau lah dapat ke takk , huhu :)

    http://syuddyelmo.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  3. As-salam..

    Nida mencuba lagi.. moga ada rezeki.. ameeeennn

    http://alongnidar.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  4. penat ah ngan contest nih tak penah menang pun eheh..tak pe lain kali leh cuba...kawan-kawan tag saya nanti sy follow..

    ReplyDelete
  5. http://www.ieyra.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    dah join

    ReplyDelete
  6. macam susah je nak ajak kawan tu.. hmm..

    ReplyDelete
  7. dah join dah nie..hOpefully menang..

    ameeennn..selamat berpuasa.

    http://nuraisyahhasanah89.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  8. JOIN :)

    http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri_15.html

    harap-harap ada rezeki daku ni :D amenn!

    ReplyDelete
  9. saya pun nak join.. Shue punyer angkara.. =) tapi mana lahtau ada rezeki hari raya..

    http://alizazril.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  10. http://kukutanganku.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. http://kukutanganku.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-menang-duit-syiling-malaysia.html

    ReplyDelete
  12. SALAM

    QUEENPINK JOIN

    http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  13. http://freakyema.blogspot.com/2011/08/nak-nak-duit-syiling-malaysia-siri.html

    =)

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum... & Salam ramadhan... Selamat berpose...

    Join...

    http://babat87.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  15. http://hudacontest.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  16. Zai join dah tag shakila&rinna

    http://zaiikulim.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  17. ok rinna join setelah ditag zai kulim

    http://rinna57.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  18. cik ieda pon nak join jugak .

    http://ieda-othman.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  19. saya join...

    id : Fadzillah Kamarudin

    http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  20. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  21. http://shutupbomberz.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  22. join ye

    http://join-giveaway.blogspot.com/2011/08/duit-syiling-malaysia-siri-ketiga-dari.html

    ReplyDelete
  23. Join ! :)

    http://belogcikzety.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  24. joined :)

    http://zatieebayim.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  25. http://nonasani.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    done !

    ReplyDelete
  26. http://salwaismail.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    :)

    ReplyDelete
  27. nak join ye^^

    http://bbyuya.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  28. salam..Join

    http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  29. JOIN :)

    http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  30. http://nabila-suka-contest.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  31. Saya dah join! :)

    http://tinkerbellola.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  32. http://einzmiszmessyartwork.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    einz mau join~~~

    ReplyDelete
  33. http://blogjuniza.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  34. cp join.. :) http://cpluckiest.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  35. genk join

    http://genkcorner.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  36. Kancil melaporkan diri untuk join nie GA...

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/ga-saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  37. Saya join

    http://selembutbayupemikirbumi.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  38. saye join.. =)

    http://mayandhanis.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  39. dah join!
    http://lassierose.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  40. join...

    http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  41. saya join

    http://jommenang.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  42. da join.... :D
    http://khairull-dean.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  43. saya baru join =)

    http://sweettedy.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  44. saya join jugakk

    http://budaktaktauapela.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  45. JOIN

    http://www.trioseposen.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  46. join jugak..hee~

    http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  47. join..

    http://belogmamatomel.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  48. join ye.. :)

    http://www.tehuzz.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  49. Joined!

    http://missgaban.blogspot.com/2011/08/ga-saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    :)

    ReplyDelete
  50. join

    http://jaajahatga.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  51. dah join

    http://afiqah220511.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  52. done!


    http://ieja-comot.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  53. http://azrijohann.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  54. Salam... aku join jgk!

    http://abglan.com/?p=2110

    ReplyDelete
  55. join
    http://farzly.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html
    ok

    ReplyDelete
  56. mengjoin...

    http://ubibadok.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  57. join juga :)

    http://queenofbutterfly.blogspot.com/2011/08/ga-saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  58. nak join tapi tak nak menang..boleh er?? heheeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  59. saya nak menang! hehehe

    http://eyfaaliasstory.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  60. sy join. :)

    http://aenapit.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    terima kasih.

    ReplyDelete
  61. Okay done...!!

    SUDAH Siap bersegmen Give Away ini.. ahahah


    http://www.mejuez.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    Jangan lupa singgah..

    ReplyDelete
  62. dah join !

    http://aku-ar-anonymous.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  63. salam...sy join jugak... =)

    http://shafaaliaa.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  64. iMBobo join :)

    http://imbobome.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  65. http://syahmitembam.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  66. JOIN

    http://asyrafpunyer.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  67. mengjoinkan diri. ^^



    http://sitikektus.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  68. join here=)

    http://nabilaazmi.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  69. http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  70. Join...

    http://ciksufarida.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  71. suda siap join
    http://bubu-bobo92.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  72. sy join=)http://nabilaazmi.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  73. saya berharap random.org memilih saya.heeeee.

    http://syazwancdm.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  74. hye!!yath tumpang join:)

    http://qasehhumayrayathafiz.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  75. join..

    http://pokpetpokpetsinorlee.blogspot.com/2011/08/give-away-duit-syilling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  76. http://mizzchokie.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  77. salam... join

    http://putributterflypunyablog.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  78. hYe...
    j0in ur GA...

    http://l0vec0ntestgiveaway.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    tq...
    ;)

    ReplyDelete
  79. http://kzoeozk.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html


    ive joined ye !!! :)

    ReplyDelete
  80. JOIN
    http://mamaishazah.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html
    REFERRAL:http://farzly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. join... :)

    http://cthaslinda.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  82. join gak... nak syiling tu ...

    http://mitchieyusoff.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  83. saya join.. :)

    http://sakuraryani.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  84. meaw join sebelum terlambat,hehe :D


    http://contestmeaw.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  85. join jugak lah.
    untung untung ada rezaki. :)

    http://ezzaordinary.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ^^v

    ReplyDelete
  86. saya join ...
    http://tengku-boyz.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  87. join..
    selamat berpuasa n ber hari raya nanti..


    http://fanna90.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  88. Semoga ak dpt duit raye nie utk tahun ni..hehe

    http://sephyraz.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  89. http://cerytara.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  90. jOin ^^

    http://aten-life.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  91. join.

    http://bloggingmystyle.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    anak itik makan maggi,
    kalau dapat,memang rezeki.

    selamat hari raya.

    ReplyDelete
  92. salam...CF join okengg.. ;)

    http://belogini-sayapunya.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  93. http://kekcokelat.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  94. count me in!!

    http://pinkliciousme.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  95. sy join =)

    http://cipootchenelle.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  96. joined! :D

    http://syirahrasid.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  97. nad join..:)
    wish me luck..:)

    http://nadiahpink.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  98. join!!

    http://suka-sukacontest.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete
  99. join :D

    http://fiezahkecik.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails