August 26, 2011

Goody Bag dari Mamee Penemanku Balik Kampung

Comelkan Goody Bag Mamee Berbentuk ketupat ni?
Banyak Jajan dan makanan ringan di dalamnya

Hik3,bolehla menjadi peneman kami pulang ke kampung halaman malam nanti. Mesti agak 'jem' juga rasanya pulang ke kampung. Dah jem-jem tu bolehla makan jajan ni menemani/kurangkan rasa mengantuk...Hik3, thanks mamee for the goody bag..Dapat dua lagi....


6 comments:

  1. sedap2. suka mister potato. tapi kalau balik siang, tengok telan air liur jer la:)
    selamat balik kampung yer abng eyriqazz. drife safely k. selamat hari raya!

    ReplyDelete
  2. selamat balik kg yer :) have a safe journey home!

    ReplyDelete
  3. best tu.. pharmalif tak dpt goody bag dari mamee.. tp byk dari company farmasi...Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
  4. baik kg.. kalau takda makanan boleh dikunyah time jam satu tekanan bro.. esok aku pon nak g cari jajan juga.. hehehe

    ReplyDelete
  5. mintak2 biar betul2 jammed baru menikmati jajan sebenar...asli gitew..hehehe

    ReplyDelete
  6. byk tuh jajan... hehee... bekalan sepanjang perjalanan ye?..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi