August 25, 2011

Jom Join Skim Cepat Kaya Eyriqazz.Com

Jom Join Skim Cepat Kaya Eyriqazz.Com

Meh, meh ,jemput-jemput join Skim Cepat Kaya Eyriqazz.Com. Xperlu buang masa, hanya perlu cari downline seramai mungkin.Kata orang, the more,the merrier kan? .

 Produknya adalah "Gambir Sarawak dari Towkey Gambir Sarawak @ Je Jai ". Tak jual gambir sarawak pun takpe, asalkan dapat cari downline yang boleh dilanyak seramai mungkin.Dah memang tugas downline cari duit untuk upline kan? . Inilah skim Cepat Kaya untuk semua dengan tagline " Member Lanyak Member"


Alah, setakat tunjuk duit di tangan, eyriqazz pun mampu..

Hik3, just kidding. Bergurau je...Nak nasihatkan jangan mudah percaya dengan skim cepat kaya yang tunjukkan duit, kereta mewah etc.Aksi je lebih tu..Kalau betul-betul kaya, ramai yang sempoi je. Contohnya Abang Ensem.Nampak macam boleh Paww, rupanya "Jutawan Hartanah". Kalau betul banyak duit n boleh buat banyak income dengan skim cepat kayatu, Meh tunjukkan eyriqazz CCRIS report dan salinan geran kereta, S&P rumah yang telah dibeli? Ada berani??

Sekadar selingan, ini duit raya amanah orang. Bahagian eyriqazz, tak sampaipun RM1K tu..Hik3...Wanginya Bau duit Raya...Duit baru laa katakan..


Ok,cukup2..kena sambung tolong Isteri asing-asingkan duit raya

P/s : Syoknya kalau dapat duit raya kan?

31 comments:

  1. Perghh!! byk tu bro..leh kongsi2 tuh

    ReplyDelete
  2. patutlah bank dah habis duit raya..rupanay ni keje mat tiger. hehehe sian saya sampai kena g banyak bank nak tukar duit. ada la dapat sikit dari tak de. huhuhu :(

    Jom baca ni :Cantiknya acuan puding Tupperware ni..

    ReplyDelete
  3. amboii..byknye duit raya..
    kasi sni ckit..hehe

    ReplyDelete
  4. kompem ramai budak2 nak g beraya kat umah eyriqazz nie..

    ReplyDelete
  5. aku punya duit raya RM500 jangan lupa yea.. nanti masuk dalam sampul siap2.. :)

    ReplyDelete
  6. wahh tak pernah pegang duit tebal2 gitu...

    ReplyDelete
  7. jangan lupa duit raya tuk anak2 kakyan hehee


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  8. isk saspen sungguh.....ingt betui2 td....ase einz da lama da kena 'cut; owg yg wt skim cpt kaya ni..hahaha...

    ReplyDelete
  9. ewah ewah ewah.... memang le... musim skim cepat kaya dok tengah cari mangsa sekarang nieh....
    tunggu jer hari raya nanti...hik3

    banyak duit tu yeop... meh skit

    ReplyDelete
  10. Banyak nye !!! Nak raya umah bro la.... =)

    ReplyDelete
  11. hahaha!!..bro.. melekat Tokey Gambir tuh erk?... hahaa.. stokis da ade da nih... hahaa... byk tul duit raye... bak cnie skeet...

    ReplyDelete
  12. nasib baik bro gtau awai2...baru jer nak kata banyaknyer duit raya bro tahun nie hihi


    btw, selamat hari raya buat bro, wifey dan alisya yer... ;)

    ReplyDelete
  13. skim cepat kaya cambar duit 50 - 100

    ReplyDelete
  14. banyak gila bro.. ada 10k ke tu.. bagi alamat umah ko sekali ye.. malam ni aku nak antar orang g rompak itu rumah upline tokey gambir ni.. hahaah

    ReplyDelete
  15. bahaya2....perompak pemyamun ramai sekarang nieh

    ReplyDelete
  16. banyaknya duit raya..nak jugak..yang biru2 tu erkkk..bukan singgit :p

    ReplyDelete
  17. mentang-mentanglah toke duit.. banyak giler duit die bawak balik yek.. hehe..

    ReplyDelete
  18. cantik, menarik, tertarik duit raya tersebut.

    ReplyDelete
  19. dia ni rupanya yang habiskan duit raya

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum....

    saya datang nie nak DUIT RAYA....keh3x...tak makan pun pe...

    ReplyDelete
  21. wahhh
    banyaknyer tukar duit untuk raya tu bro...heheh ni yang rasa nak mintak duit raya kat bro ni :D

    ReplyDelete
  22. kat opis sy ada org baru balik dr bank tukar duit raya utk kwn2...sekali kena rompak 5 ribu...huhu....

    ReplyDelete
  23. MLM...keh2..syoknya tgk wet byk kt tgn wpon byk wana biru je..:P

    ReplyDelete
  24. happy money-packing.. and enjoy the festive season ya.. :)

    ReplyDelete
  25. nak duit raya! sharing is caring :)

    ReplyDelete
  26. wah, kongsi-kongsi lah sikit bro. haha. murah rezeki kan.

    ReplyDelete
  27. tak sempat nak tukar duit raya. duit yang keluar dr ATM skunk pun dah tak wangi. yg wangi sume dah jadi duit raya.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi