August 29, 2011

Kedai Gunting Rambut Adik Bongsuku di Kampung Rhu Rendang, Marang

Alhamdulillah, sambungan dari entry INI . Balik kampung ni sempatlah terjahi kedai gunting rambut adik bongsuku . Dia join buka business dengan salah seorang abangni. So, on the way pulang dari Bazaar ramadhan sempatlah singgah sekejap :


Kedai Gunting Rambut Adikku, Rhu Rendang. Tak jauh dari Masjid Kg. Rhu Rendang

Adikku tengah guntingkan rambut pelanggan

Alhamdulillah, dekat nak raya ni, murah skit rezeki adik bongsuku ni. Berpusu-pusu orang datang nak gunting rambut, sampaikan jiran-jiran kat rumah pun ada anak-anak yang datang mahu gunting rambut sekali. Syukur, rezeki raya buat adik bongsuku.



Haa, Hargapun berpatutan. Dalam RM7-8 je untuk dewasa. Kedai gunting ada aircond.

Sebelum terlupa, untuk lelaki saja. Pernah perempuan datang nak guntingkan rambut

So,bagi pembaca yang duduk terengganu, sila-silalah berkunjung ke kedai Gunting Adik saya ni. Tolong promote2kan sekali...Kedai gunting dibuka dari pukul 11 pagi sehingga malam. Jemput-jemputla berkunjung dan bawa sahabat handai ya...

UPDATED - Adik saya kini telah membuka Kedainya sendiri. Lokasinya :

Sebelah Shell Rhu Rendang @ Sebelah Kedai RM2
Kampung Rhu Rendang, Marang, Terengganu...

Jemput-jemputla singgah ke kedai baru adik saya ya..Adik saya tidak bergunting rambut lagi di kedai di atas...

3 comments:

  1. Alhamdulillah..moga makin murah rezki dia pas ni..

    ReplyDelete
  2. lama dahh aku tak gunting rmbut yg mkin pnjg ni .hehe

    jom laa jln sini n follow me !
    http://hanimansor01.blogspot.com/
    Love to blogwalk at your blog

    ReplyDelete
  3. Baguslah bermula dari susah insyaallah boleh berjaya nanti

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi