September 13, 2011

Sukanya Bila Baca Feedback Ini


Special Thanks buat TetikusRusak/Juanita atas feedback yang diberikan di SINI untuk Contest memenangi  SPA Voucher yang saya anjurkan. Berbunga-bunga hati ini bila membaca both feedback darinya. Saya kongsikan salah satu darinya :

" Saya mula berblogging pada tahun 2006 lagi. Ketika itu saya syok sendiri sahaja. Tak perlu bagi saya komen2 dari reader2 yang lain. Selepas itu, saya mula merasakan janggal bercakap seorang2 dalam blog. Aktiviti menulis saya terhenti 3 tahun lamanya. 2010. Saya mula menulis sedikit demi sedikit namun hasilnya tetap sama. Saya mula merayau2 berjalan merata2 secara aktif ke setiap blog. Hingga la saya jumpa keyword BW. Ketika itu saya belum kenal Eyriqazz @ Great Teacher Onizuka. Banyak juga blog yang bercerita ttg BW. Saya ikut satu persatu tips2 yang diberikan. Namun masih hampa. Hingga la saya berjumpa Eyriqazz @ Great Teacher Onizuka. Saya tetapkan hati mengikut setiap2 tips yang diberikan. Nahhhh..dalam masa 5 bulan sahaja. Blog saya meningkat dengan komentor2 sehari tidak kurang dari 30 komen. Page rank mendadak kepada 3/10 dan paling manis, hasil dari BW saya telah membina 1 rangkaian bloglist yang kukuh. TQ Eyriqazz @ Great Teacher Onizuka. U r great ". -TetikusRusak/Juanita (jgn lupa terjah blog dia, banyak informasi dan tips menarik dikongsikan)-

Dah lebih 1 tahun lebih entry Tips Berblogwalking itu dipublishkan. Tak sangka masih ada yang membaca. Teruja bila tengok komen almost cecah 80. Time tu hits belum cecah 300 pun sehari..

Thanks Juanita, u really make my day......

P/s : Dah lama tak buat entry Blogging TIps . Yerla,semakin lama di blogosphere,semakin merasakan tidak layak untuk kongsikan tips berblog...

6 comments:

  1. wah.. puan ju disebut-sebut oleh mat tiger.. glemer lah puan ju lepas ni.. hehe.. eh.. lom buat lagi ni contest spa tu..

    ReplyDelete
  2. u are one of my sifu in blogging. tqvm :)

    ReplyDelete
  3. agree with Mama Zharfan..u r one of the best sifu... tqvm too... :D

    ReplyDelete
  4. u also my sifu..MAT TIGER....auuummmm

    woohaa...segala tip memang memberi kesan kat belog den...tapi den nih kadang - kadang alpha...sebab tak cukup masa...:)

    hehe

    ReplyDelete
  5. err...er.....bila menulis dengan ikhlas. itu la hasilnyee:)

    ReplyDelete
  6. sifu abe tiger.. turunkanlah tips blogging itu sifu.. tunjuk ajarku sifu!! :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails