December 27, 2011

Entri Menarik Pilihan Pembaca Eyriqazz.Com


Sambil menyelam,sambil minum air. Sambil anjurkan Contest Hadiah Novel Ombak Rindu, boleh dapatkan feedback pembaca. Inilah antara entri menarik yang menjadi kegemaran peserta Contest/Pembaca blog Eyriqazz.Com :

1) Jalan-Jalan Cari Makan|Ikan Bakar Bagan Lalang - Special thanks buat Bakal Jutawan Hartanah yang memperkenalkan tempat makan ini. Memang best dan sedap. Harga berpatutan. Cuma, setbacknya ,lebih kurang 2 jam drive dari KL. 

2) Semakin Membenci Seseorang, Semakin Hati Ini tidak Tenang -  Yup, saya akui, walau apapun salah mereka, kitani hanyalah insan biasa. Perasaan benci itu tidak selesa, tidak enak, tak tidak best. Cuba untuk buang perasaan itu jauh-jauh. Bak lirik lagu Jamal Abdillah, "Aku Maafkan Kamu, tak perlu kita bertemu, cukup kau tahu, yang aku, maafkan kamu".

3) Boleh Cakap Dengan Fahrin Ahmad - Alamak, ejaan Dial ,dail ke? Hik3...my mistake...

4)Kota Kinabalu, We Love U - Yup, Kota Kinabalu bolehla dikatakan destinasi wajib kami setiap tahun bercuti,sejak Isteri posting di Sabah lagi sehinggalah dah pindah ke KL. Ikan Bakarnya memang mengancam plus tempatnya takdelah crowded mana, santai, dan rileks...

5) Ada Apa Di KLIA - Percutian sesuatu yang best,kan? Jauh perjalanan, luas pengalaman. Harap-harap tahun depan tertunailah impian untuk travel oversea pula. Tak perlu jauh-jauh, dapat pergi Bandung dan Singapura pun jadi...

P/s : Thanks buat peserta. Dah lebih 50 penyertaan diterima.At least, bolehla eyriqazz tahu entri macam mana yang menjadi kegemaran pembaca kan? 

5 comments:

  1. Yup, kita kena gak tahu pendapat pembaca kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. semua entri yg dinyatakan mmg tbaik! patut la entri yg dnyatakan mjadi pilihan ramai.Suke bace =,=

    jom terjah!

    LATEST ENTRY : Cuti-Cuti Malaysia | Melaka Bandaraya Bersejarah

    ReplyDelete
  3. GTO rajin upload gmbr ke blog,tu yg menarik..siap caption yang 'lawa'..tmbh lawa gmbr tu :)

    ReplyDelete
  4. sambil memberi, kita menerima...bagus konsep contest macam ni... win-win situation

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails