December 14, 2011

Jalan-Jalan Cari Makan di Ikan Bakar Pasar Filipina, Kota Kinabalu

Destinasi wajib bagi kami bila bercuti di Kota Kinabalu,Sabah sudah semestinya pekena Ikan Bakar di Belakang Pasar Filipina. Gerai ini yang dibuka lebih kurang pukul 3 petang sehingga lewat malam memang menjadi terjahan dan kunjungan ramai.

Pilih-pilih. Semuanya menggiurkan. Udang kara around RM40-RM100 seekor bergantung kepada size

Ikan bakar yang fresh-fresh
Sambil-sambil pekena kepak ayam . Yummy
Mangga muda
Rumpai laut.Blom cuba belum tahu, dah cuba nak lagi
Ketam,Favourite Isteri. Slurrpp
Sotong bakar. Melelehh
Ikan Kerapu Bakar. Tangkap cintan
Jemput makan. Jangan malu-malu. Hik3..

Jauh perjalanan, perut bertambah kenyang

12 comments:

  1. makanan lain ade potensi saya boleh cuba.. tapi kalau rumpai laut errr.. tak sanggup :D

    ReplyDelete
  2. nyum2...ni org preggy tgk ni confirm leh mengidam ...jauh nyer nak ke kk ni...huhuhu

    ReplyDelete
  3. wah...sedah tue...telan air liur aku...

    ReplyDelete
  4. uuu dulu pi pasar ni x jumpa pon port nieh.. huhu terlioooq la...

    ReplyDelete
  5. bestnye..tapi tak tau bila boleh sampai sabah?

    ReplyDelete
  6. rumpai laut tu kan mula2 tengok mcm xlalu hahha
    tp dah makan kan siap bole tambah lagi hehe smpai abes saya minta dia topup

    ReplyDelete
  7. waa..terliur sudaa..ni yg buat tak sabar nak gi kk ni..

    ReplyDelete
  8. pasar ni dibuka setiap hari ke?

    ReplyDelete
  9. salam...pasar ni mmg pukul 3 da start buka ke?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails