December 22, 2011

Wang Kertas Baru Mendapat Sambutan Hangat


Seperti di entry bro SharingInfoz, Wang Kertas Peringatan Baru dijual di Bank Negara mulai 22 December 2011. Fuhh, memang mendapat sambutan yang hangat, beratur panjang gila. Gambar ini dirakamkan lebih kurang pukul 8pagi. Dengar cerita ada yang sudah beratur sejak pukul 5-6 pagi lagi.

Umm, korang tak berminat ke beratur sama dan menjadi antara orang terawal memiliki wang kertas baru ini?

8 comments:

  1. masih terfikir2 apa motif sebenar title yg pertama memiliki wang baru nih..panjang tu wooo..heheheh..

    ReplyDelete
  2. kerja, macam mana nak pergi beratur kat sana

    ReplyDelete
  3. salam

    peliknya wang kertas bukan ke
    akan berada pada pertengahan 2012.
    derang ni nak amik ape?

    ReplyDelete
  4. mak aihh.. nasib baik ni bukan musim raya. kalau tak lagi panjang berato

    ReplyDelete
  5. susah sgt nak dapat duit baru ni..mau kena rebut2..huh..

    www.dzuandiey.com

    ReplyDelete
  6. http://wanwidget.com/
    eh boleh beli ker, baru tau nih, bukan ker tahun depan baru dikeluarkan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails