February 15, 2012

Ada Apa di Rantau Panjang?

Ada Apa di Rantau Panjang? This part semasa terjahi Rantau Panjang, Kelantan ketika cuti CNY bulan lepas. Antara pengalaman yang ingin dikongsikan :
1) Jalan Jem Giler. Perjalanan dari Masjid Beijing nak masuk ke Rantau Panjang yang lebih kurang 2km mengambil masa 1 jam setengah
2) Kompleks Imigresen Rantau Panjang. Cross border boleh pergi Thailand. Make sure ada passport. Cewek-cewek Thailand memang diminati jejaka macam Mamat ni..Hik3

3) Selamat Datang Ke Zon Bebas Cukai Rantau Panjang. Happy shopping.
4) Cross border Illegally? Umm, no komen..Sendiri buat, sendiri tanggung. Eden tak berani
Sempadan Thailand di hadapan Sungai Golok
Ori or tak? Umm, no Comment
5) Tak dapat cross border, bergambar pun jadilah...Hik3...

6) Shopping Part, bolehla singgahi entri sebelum INI

12 comments:

  1. fuhhhh... jgn le cr nahas g cross border illegally.. takuttttt~

    ReplyDelete
  2. best gak p rantau pnjang..barang murah2

    ReplyDelete
  3. kalau macam ni boleh berenang je bro gi seberang tu.. hehehe

    ReplyDelete
  4. dh lama me tak pegi rantau panjang...

    ReplyDelete
  5. dah lama tak pi rantau panjang.huhu

    ReplyDelete
  6. kawan nurul pernah ajak.. X berani nurul nak masuk sana.. takut kena tembak..

    ReplyDelete
  7. #*SiRibenMerah :berani buat,berani tanggungla kan?

    #Anonymous:thanks

    #Saya Disini:setuju

    #Myvitrd :hak3,berani ke bro berenang?

    ReplyDelete
  8. #Mama Zharfan:sayapun pi ni follow mak teringin nak dtg sini

    #Rozuan Ismail:bro pun orang kelantan ke?

    #Cik Nurul:samalah kite..hik3..

    ReplyDelete
  9. syok woooo shopping2 sini.. :)

    ReplyDelete
  10. hehe lama gila tak g rantau panjang..ingat lagi dlu waktu belajar sekolah pondok dkt thailand..nk seberang naik sampan hehe..

    ReplyDelete
  11. Memang selalu jamm sini..saya dulu naik masak telor dibuat nya wakaka

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails