February 6, 2012

Aksi Gadis Melayu Masa Kini


Inikah Aksi Gadis Melayu dan pasangan masa kini? Gambar ini diambil ketika bercuti di Melaka, di depan Dataran Pahlawan Megamall, Melaka. Si lelaki membimbit beg tangan wanita dengan tangan merayap di..... 

P/s : Dunia makin maju tapi banyak perkara lain yang semakin mundur ke belakang. Semakin risau dalam menempuhi dugaan membesarkan anak-anak especially anak perempuan. Terlalu besar dugaan kiri ,kanan,depan belakang....

20 comments:

  1. Zaman skg manusia mkin alpa..dah xsegan2 berpelukan di khalayak..tak malu dengan Allah..

    ReplyDelete
  2. Memang risau bro... Anak2 zaman moden ni banyak terikut cara barat

    ReplyDelete
  3. kegagalan ibu bapa dalam mengawal dan menyelia kehidupan anak-anak muda. permulaannya ialah ketika mereka melangkah ke alam sekolah menengah. jika tidak di urus dengan baik makan begini lah akan jadinya..wallahualam.

    ReplyDelete
  4. semoga maruah anak2 kita terpelihara dan dijauhkan dari segala tohmah dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  5. dah slalu sgt nampak pakwe peggkan beg tgn makwe. why my abah tak pggkn beg tgn mama pon? -.-

    ReplyDelete
  6. kejadian yg sama dekat centre point kk tadi...dah tu pompuan tu pula bertudung..erm.

    ReplyDelete
  7. tu la pasal
    dunia makin maju tapi akhlak manusia makin terbelakang

    ReplyDelete
  8. bukan kat Melaka aje.. kat mana2 dah sekarang.. huhuhu

    ReplyDelete
  9. itulah tanda2 akhir zaman...berlaku byk keruntuhan akhlak, didikan ibu bapa sgt2 penting dan juga apa yg dimakan..

    ReplyDelete
  10. pgg handbag awek..ada org ckp rmantik..tp aku tak pernah lg..huhu

    ReplyDelete
  11. memang banyak dugaan bro anak dara saya yg 15thn tu pun merisaukan saya

    ReplyDelete
  12. samalah..anak sha pun perempuan...risau benda2 mcm ni. moga2 segalanya dipermudahkan olehNya..:)

    ReplyDelete
  13. kenape cakap aksi gadis melayu.kenape tak cakap lelaki melayu.ke anak melayu ke.eeee tak aci.haha :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails