February 13, 2012

Rezeki Berganda Abang Dragon


Abang Dragon dapat cek berganda dari Nuffnang
Payung Biru, Payung Merah

Dengar cerita mahu payung-payungkang
Jangan Lupa Hutang dengan Mak Merah ?

16 comments:

  1. dia cakap tunggu dia kurus dulu haha

    ReplyDelete
  2. congrats!!!bila la nak merasa dapat banyak2 gtu kan

    ReplyDelete
  3. payung merah payung biru...
    hai abang hafiz tokey payung!!
    giler laaa dragon nih..

    ReplyDelete
  4. Bestnye tengok blogger2 otai ni..harap harap akan jadi macam diorang ni jugak satu hari nanti.. amin.. ;)

    ReplyDelete
  5. fuhh seronoknya tgk org dpt cek dari nuffnang....bila la giliran saya ekk?

    ReplyDelete
  6. abg dragon nak payung tu ajaklah i sekali berlindung di bawah payung tu.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Hahahaha....memang MAK MERAH akan sebut payung2x kat dia kan...tambah2x bila dah tersebar DOUBLE DRAGON nie..

    ReplyDelete
  8. murah rezki GTO.....korang mmg blogger OTAI !

    ReplyDelete
  9. jgn lupa buat kenduri kesyukuran n ajak bloggers sekali. tq.

    ReplyDelete
  10. ni rupanya abg dragon ye.. tadi baru wife aku cakap ada gelaran baru dekat ko bean.. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails