February 18, 2012

Yuyu Zulaikha di TV1


Tahniah diucapkan buat blogger yang semakin meningkat naik kini, Yuyu Zulaikha yang baru saja membuat penampilan di TV1 petang tadi... Sabtu Bersama RTM . Video di atas antara yang sempat dirakamkan dengan Astro B.yond PVR...


P/s : Tahniah Yuyu, keep up a good work & Enjoy the Avril Lavigne Concert ya...

21 comments:

  1. Replies
    1. opss...haah,sudah ditukar..thanks ya...

      Delete
  2. wow! yuyu ni ramah.. makin popular la dia lepas ni :D

    ReplyDelete
  3. wah.. dah mula masuk tv.. lps ni abg eyriqzz plak masuk tv kan?

    ReplyDelete
  4. kenapa rancangan shakiddo di ntv7, dan tv3 tak dikeluarkan eyriqazz.. huwaaaa... huwaaaaaaa.. hik3

    ReplyDelete
  5. tadi ingt nak tngok..tapi tengok jam dh pukul 4.terlepas..hehe..
    eh, follower eyriqazz dh 3456..:)

    ReplyDelete
  6. ala... tak tau! Yuyu si kupu2 kecik mmg ramah!

    ReplyDelete
  7. #ecadwinkyasha :alamak,tersilap...dah tukar..thanks..

    ReplyDelete
  8. #aReLaN :eyriqazz tak famous..tiada rupa...siapala nak panggil masuk tv..hik3...

    ReplyDelete
  9. #Muaz Faris:cuba nak masuk..tak muatla muaz...hik3..just kidding...

    ReplyDelete
  10. #KiD :x lepas tapisan..ada adegan terlampau..hak3

    ReplyDelete
  11. #nur amalina athman:hadiah utk follower 3456 di FB...

    ReplyDelete
  12. #Scarlett O'Hara :saya ada rakam...sejam juga..fast forward je..umm....saya kurang selesa dengan pakar motivasi tu,..too much talking...rasanya half of the talk during the show,dia sorangje kot...

    just personal opinion...

    ReplyDelete
  13. Tahniah buat yuyu..bro eriqazz bila pula yee;)

    ReplyDelete
  14. terima kasih semua!! <3

    alaa.. jadi panel je ^^

    terima kasih sangat sangat kat abang eyriqazzzzzzzzzzz ^^ haishh! malu yuyu~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails