March 23, 2012

Penaja My Pinky Moments Contest

Tanpa penaja, kurang berseri dan kuranglah hadiah untuk My Pinky Moments Contest. Jom berkenalan dengan penaja Contest ini dan merekalah antara yang bakal menjadi juri yang menentukan 70% Markah untuk memilih pemenang My Pinky Moments Contest :


Penganjur bersama @ Penaja Banner contest ini. Nama timangan "Inul Goyang". Seorang Mama blogger yang gojes dan semakin meniti nama di kalangan bloggers di Malaysia ini. Bakal menggegarkan persada blogging dengan video ............. Hak3, yang tu kena tanya empunya badan....


Food blogger yang selalu membuatkan air liur ini meleleh dengan gambar-gambar yang menarik dan membuatkan lidah ini berselera. One of the reason berat badan saya meningkat adalah kerna wujudnya bloggers-blogger cam dia ini yang sentiasa menyajikan gambar-gambar makanan yang membuatkan selera tidak pernah hilang....I blame u broo...Hak3....



Blogger yang baru eyriqazz kenali dan eyriqazz rasakan semakin matang dalam menghasilkan entry yang menarik hati. Agak jealous dengan template blognya yang agak kemas . Keep up a good work Alyzafisol.... Gabungan nama ke ni?


4)  Blogr.my 

Ping blog untuk semua. Laman web untuk pingkan entry anda. Mudah nak register, nak pingkan pun senang. Cubala-cubalah. Dari ping ini ianya boleh memperkenalkan dan mempromosikan blog anda juga.




Mama blogger yang agak peramah dan sentiasa tersenyum. Anaknya ,Damia pun comel. Kalau teringin nak melancong dan mencari pakej pelancongan menarik, bolehla contact Sharidawati ini..... Boleh dia offerkan pakej yang menarik dan kena dengan citarasa anda.


Seorang blogger yang agak misteri. Tak percaya cubalah terjahi blognya dan cari gambarnya yang tidak dihidekan. Meet her in person dan antara blogger yang mempunyai personaliti tersendiri. Juga pandai dalam mencari Income dan pendapatan sampingan. Business is business, mungkin kalau nak belajar pasal bisnes, bolehla berguru dengan Bella the Enveeus.



Direktori perkahwinan yang menyediakan pelbagai informasi dan pakej berkenaan perkahwinan. Bagi yang bakal nak kahwin (bukan Je Jai ya....), ini antara website yang boleh direkomenkan bagi mencari inspirasi dan juga pakej perkahwinan .

Special thanks buat penaja Contest, lebih kurang RM400+ dapat dikumpulkan hasil tajaan penaja contest dan hasilnya lebih ramai peserta yang bakal menang dan membawa hadiah yang lebih lumayan. Bagi yang blom join, sila-silala jemput, jangan malu-malu untuk join My Pinky Moments Contest. Think Pink.... Gambar tidak semestinya berkenaan diri sendiri , gambar-gambar lain yang diambil sendiri i.e. kenderaan, pemandangan,pokok, etc, juga diterima.... Let's Think Pinkkkkk....

19 comments:

  1. Terima kasih kepada penaja. Saya merayu untuk meraih undi yang masih rendah. :-)

    ReplyDelete
  2. ehem.. ehem.. terpampang gambor inul goyang kat atas tu... makin glemerlah i pasni.. hak3... thanks bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. inul goyang mmg dah glamour n gorjes la...ahaks

      Delete
    2. ehem,ehem...skangpun dah cukup glamour apa....

      Delete
  3. Cun melecun yea sponsor contest bro nie yea... nak berkenalan ngan BELLA dan alyza tu laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. terjahje blog diorang dan komen hari2...hik3

      Delete
  4. wah banyak penaja rupanya.. aku pulak makin kering idea nak buat entry contest ni.. silap2 last2 minute baru send kot.. hehehe

    ReplyDelete
  5. Bro... nanti kita promote contest untuk tarik ramai lagi peserta...

    ReplyDelete
  6. ramainya penaja. x sabar nk tgk pemenang

    ReplyDelete
  7. ada sehelai baju pink..tak sempat nak bergambar lagi..

    ReplyDelete
  8. thanks sbb sudi promote sponsor.

    niat utama tentu lah nak memberi, tapi kalau terima impak baik, alhamdulillah.

    good luck utk semua contestant 'My Pinky Moment'

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak sha for sponsoring the prize...

      Delete
  9. goodluck untuk semua candidates!
    - wakil blogr.my :D

    ReplyDelete
  10. thanks eyriqazz atas kata2 semangat...sye akan berusaha bersungguh2 lagi pasni :)

    name sye tu gabungan name panggilan di cyber ngan nama ayah....hehehee... :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails