March 11, 2012

Zarul Umbrella di Melodi : Kembali Selepas Merajuk?

Betulke Bro Zarul Umbrella merajuk?
Meh2, kita suruh Inul goyang pujuk....Hik3..
Jom terjah blog Zarul Umbrella

39 comments:

  1. sekarang zarul dah jadi blogger, yeyyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang singer blogger.. hehehee

      Delete
    2. Singer+Blogger = Sin Gerkuasadua

      Delete
  2. Betulke bro Zarul merajuk. Kalau merajuk lama-lama nanti masuk angin. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo dia merajuk, kucing2 beliau pujuk.. meooww.. :)

      Delete
    2. Hachikngko yg rajin pujuk slalunye...haha

      Delete
  3. hai abang merajuk... *wink*

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan merajuk..membawa diri naik kapal terbangje...

      hik3..just kidding bro zarul...

      Delete
  4. Zaman 90-an masa sekolah menengah lagu Umbrella ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, masatu eden sekolah rendah lagi..keh3...

      Delete
  5. Alamak.. tak kacak ler merajuk..
    Apa bikin sekarang? Buat lirik ker? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia bikin blog... lirik tu boni. dia asyik lupa lirik je. tanjat boboi.. hehheee

      Delete
    2. bikin single... cepat beli...make sure beli dari eyriqazz ..kih3..

      Delete
  6. Caya cayang Abe Jarul..muah muah muah

    ReplyDelete
    Replies
    1. abe jarul co cuwiiittt.. wink wink..

      Delete
    2. diah lagi cuwiiiitt.... hek3

      Delete
    3. Kalau tak kerna AE ni..mati2 eden tak tau yang zarul ni penyanyi....

      Delete
  7. Alamakkk,teringat masa kumpulan Umbrella popular dulu.Memang asyik layan lagu dorang je..hehehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh, nanti bolehla ajak Zarul karaoke skali...

      Delete
  8. Replies
    1. eh, betoike bro kena transfer ke Miri? Ala,takkan sebab eden complaint SKMM tu bro kena transfer ke Miri? Keh3...

      Delete
  9. Replies
    1. tq... aku mmg ohsem.. Mr Pinky. ;p

      Delete
    2. Kalau eden menyanyi, rasanya mesti bro zarul pun dah nak bersara menyanyi....hik3

      Delete
  10. Hehe...mase tgk melodi rase mcm abg zarul tgah ckp depan muke...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa abg zarul tgh cakap rase mcm melodi depan muka.. heheheheee

      Delete
  11. Replies
    1. jangan lupa lagu terbaru kumpulan umbrella.. "sayang bersebab"

      Delete
    2. Eden raso kalau dia berduet dengan Fauziah Latiff ni, sure lebih mengancam...Tercapaila juga impian wifey eden nak jumpa FL nanti...

      Delete
  12. alololo.. meh inul goyang tolong pujuk ye... memori daun pisang..lai..lai.. lai..lai..lai.. lalalala...

    ReplyDelete
  13. CLICHE sgt la abg zarul merajuk br0..hahaha..
    terubat rindu tgk abg zarul dlm melodi smlm..kah3

    ReplyDelete
  14. adoi korang dok bahan kan aku kat sini der...kuikui takpe2 adoiyai

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails