May 24, 2012

Pembaca Blog Kena Hangit

Entri sebelum ini --> Pramugari AirAsia Tegur Eyriqazz dirujuk.Hanya dua pengomen yang nampak cam perasan itu adalah entri hangit.. Haa, ini mesti tak baca habis entri eyriqazz ni...Hik3, best juga dapat hangitkan pembaca di Malam Jumaat ini ...

Entri ini maksud yang sama seperti entry sebelum INI


Yup, entri sebelum ini adalah Entri Hangit...
Pramugari manalah yang kenal eyriqazz tu...Hik3...

22 comments:

  1. grrrrrrrrrrrrrr
    hangit betul hari ne...xpe xpe..
    ada ubi ada bas.
    entry lain nak balas!.

    hahaha :P

    ReplyDelete
  2. errrrrrrrrrrrrrrrrr.....waaaaaaaa kena lagi guaa

    ReplyDelete
  3. dah agak dah..
    kena tipu... ni yang rasa nak lempang eyriqazz ni...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan marah...nanti kena jual...hik3..

      Delete
  4. kesian sapa yg terhangit tu kan? hehehe

    ReplyDelete
  5. Hampeh aku pun kena.. walaupun aku baca habis entri tu.. kurang asammmmmmmmmmmmmmmmm.. hehehe

    ReplyDelete
  6. aku pun terkena.. sedangkan baca habis.. xperasan plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahakss..bro pun terkena? rezeki bro laa tu...

      Delete
  7. seb baik dah pernah baca entry hangit yang dulu tu :p terus dapat agak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiseh..kena kuatkan entri lepasni...

      Delete
  8. patutnya tajuk. "eyriqazz tegur pramugari air asia".. hehehehe

    ReplyDelete
  9. ish ish ishhh tegur2 ni yg kak sha takut ni.. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails