June 24, 2012

Pavlova Buat Alisya

Alhamdulillah, pucuk di cita, ulam mendatang :


Pavlova buat Alisya
Thanks buat Fazlinil yang sudi taja Pavlova ini sempena Birthday Alisya yang ke-3
Tengok pun dah terliur,blom makan lagi ni...
Berminat nak menempah? Bolehla singgahi http://irmadilondon.blogspot.com


UPDATED - Serius sangat sedap. Tiga kek untuk birthday Alisya, Kek Pavlova ni yang habis dulu....

21 comments:

  1. Wahhh besday kek Alisha... Yummy... Anty nak sikit la..

    ReplyDelete
  2. wah, dapat sponsor. rezeki alisya

    ReplyDelete
  3. ada lagi tak pavlova? nak pi terjah ni

    ReplyDelete
  4. amboi...pavlova tuh sungguh menggoda la bro...murah rezeki Alisya...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. banyak sangat tu bro..mari bagi kat aku sikit...hehee

    ReplyDelete
  6. bertuahnya Alisya...tumpang bertuah mama dan papanyakan...ramai duk sebut2 tentan pavlova ni...apa rasanya ek?boleh share?

    ReplyDelete
  7. sedap pavlova tu..nak tambah terasa malulah pulak

    ReplyDelete
  8. sedapnye..msti alisya suka..

    ReplyDelete
  9. Wah tentu suka anak bro ada kek sempena sambutan hari lahir. Apalah hadiah papa berikan agaknya? :-)

    ReplyDelete
  10. tgok je pom da trase sodap!! nyum!

    ReplyDelete
  11. yummy yummy yummy. wa suka kek, tapi x suka buahnya, sbb mmg kalau buah suka makan buah jer. tp mmg sedap

    ReplyDelete
  12. hehehe.. kak sumi le ni pengaruh makan pavlova..kikikiki

    ReplyDelete
  13. sedapnyeeee...tetiba trase nk makan pavlova plak... :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails