July 26, 2012

Drypers - Sungguh Ceria Anytime

Semalam sempat singgahi Manjaku. Wifey cakap ada Sales. So, follow je la. Sampai je kedai, dah tertidur si Azim :

Terlupa nak ambil bantal tindan supaya lebih selesa seperti rasa dipeluk
Umm, takde bantal, Drypers punya sample pun jadi la..
Sungguh ceria Si Manja tidur

Eyriqazz rasa, Azim ni lebih manja dengan Mamanya jika dibandingkan dengan Alisya. Rajuk dan tangisannya pun berbeza. 3 bulan pun nampak dia lebih selesa dan nyenyak apabila tidur sebelah Isteri. Alisya dulu rasanya dalam 5-6 bulan baru dia taknak tidur di katil bayinya.Umm, anak lelaki, mostly memang lebih manja dengan Mamanya kan? Begitula juga sebaliknya...

14 comments:

  1. Replies
    1. ni yang kat jalan gombak..tak pasti sampai bila salesnya

      Delete
  2. betul3x ank lelaki lebih rapat dgn ibu dan anak perempuan lebih rapat dgn babahnya

    ReplyDelete
  3. lena tidur azim. betul la, memang anak lelaki lebih manja dgn ibunya.

    ReplyDelete
  4. ada offer berapa harga bro? dekat tesco offer RM31.85.. ingat nak gi beli ni petang ni.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah bro,tak sempat usha harga..hik3..

      Delete
  5. comelnya baby tu...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/sentap-ramadhan-aurat.html

    ReplyDelete
  6. nyenyak tol azim tido..stuju tu, ank laki lebh rpt ngn maknya..hehehe

    ReplyDelete
  7. my daughter manja dengan umminyer :-)

    ReplyDelete
  8. betul tu..rasanya azim akan lebh rapat dgn mamanya....xpe,anak lelaki yg rapat dgn ibunya akan lebih rasa bertanggungjawab. eh eh?!..hehehe

    jom terjah entry takdelah baru sangat....kisah tolak lamaran seseorang ;(
    http://www.ecadwinkyasha.com/2012/07/terpaksa-tolak-lamaran.html

    ReplyDelete
  9. Alooo comelnyer..

    Memang kebiasaanya lelaki lebih rapat dgn ibu...

    ReplyDelete
  10. nuha pun lebih rapat dengan abah tapi kalau psl tido, ummi yg dicari. abah buat pengulit tidur, mintak garu :p

    ReplyDelete
  11. Anak emak mestilah lebih manja dengan mak. :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails