July 29, 2012

Jus Poligami

Aiseh, dah habis berbuka puasa n dah nak basuh tangan, baru perasan akan menu ini :

Jus Poligami - tengah dari bawah

Uwaa, kalau eden tau awal-awal, tentu dah order untuk berbuka tadi. Tentu slurp,slurp hilang selera menghirp kesedapan Jus Poligami ini. Hik3...

P.s : Korang rasa adakah rasanya seindah namanya?

14 comments:

  1. nampak cam sedap..tentulah seindah poligami bagi lelaki yang meminumnya..haha

    ReplyDelete
  2. jus poligami tu sedap tau!! rugi tak rasa..hehe..

    ReplyDelete
  3. aiyak,,,sekarang name makanan n minuman pelik2..semua untuk tarik pelanggn!~

    ReplyDelete
  4. xbrapa nak nmpk gmbrnya...

    tpi pelik..

    jus poligami?!....

    ReplyDelete
  5. menjeling wife nanti klu kita oder jus poligami ni...

    ReplyDelete
  6. memang pelik2 je nama minuman skrg ni... nak tarik pelanggan lah katakan...

    ReplyDelete
  7. waahhh sungguh menarik namanya, heheh jemput join contest http://sayagilerpurple.blogspot.com/2012/07/contest-logo-kemerdekaan.html

    ReplyDelete
  8. makan kat ayam Bakar Wong Solo ke?
    pernah perasan menu jus poligami masa buka puasa kat situ dulu

    ReplyDelete
  9. macam sedap jer nampak air tuh :)

    ReplyDelete
  10. Menarik! Boleh dicuba nanti! :D

    ReplyDelete
  11. Apa kandungan jus poligami ni? macam pelik la pulak. Hehe..

    ReplyDelete
  12. hURMMM.... nie mesti jus campuran 3-4 buah-buahan kan dalam satu minuman ...betul tak bro ?

    ReplyDelete
  13. Pergh Jus Poligami. Menimbulkan banyak persoalan. :-)

    ReplyDelete
  14. ahhaaaa.. daya tarikan.. orang pompuan mesti cebik bibir nak order air ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi