July 1, 2012

Tukang Gunting Rambut 1st Class

Fuhh, lepas ni tak perlula gunting rambut berbayar lagi. Dah ada tukang gunting 1st Class. Ni mesti Tukang Gunting Terengganu @ Pak Su nya yang ajarkan ni :

Panjangla Rambut Papa ni
Papa nak camne? Petak, Pendek, Botak cam Azim?
Papa duduk diam-diam..Kan ngan Misai Papa Alisya gunting kan...
Issh, Kepala ni asyik gerak-gerak, duduk diam-diam Papa
Depan ni Panjang lagi..Tak Ensemm..
Ok, Dah nak siap...RM20 Papa...
Aikkss, Apsal lagi mahal dari kedai ni?
Azim Next...Jambul Azim ni kasi pendek-pendek sikit
Azim : Tolong,tolong, Rambut saya dah pendek la Kakak..
Potong, Potong juga..

Aduhaiii, keletah anak-anak, sentiasa menghiburkan.. Hidup lebih gembira dengan kehadiran Anak-anak, tak gitu?

19 comments:

  1. Betul sgt tu bro... Memang kekadang tu telatak anak sgt mencuit hati

    ReplyDelete
  2. Papanya redhoo aje..hihihi

    Kakak..kakak..ish ish ish

    ReplyDelete
  3. hahah, sweet, macam anak saya selalu buat jugak, berangan gunting rambut..keletah anak2 memang sentiasa menghiburkan yea..

    ReplyDelete
  4. wah camnie papa dia leh cari satu kedai la utk alisya jalankan bisnes dia hehe...tp alisya kena caj murah sket laaa...hihi

    ReplyDelete
  5. bakat menggunting dh tumpah kt si alisya ni bro..leh bkk saloon nih..

    ReplyDelete
  6. hahahaha comelnyer alisya..setiap ari mcm2 pangai kn..mmg ank2 ni mbuat ati kite sntiasa thibur walopn kdgkala jd teman bgado.. ^^

    owh azim nmpk cam da besa da kn..

    1 hppy fmly~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih..kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? wink,winkk...

      Delete
  7. muka papa cuak ja...hahaha

    ReplyDelete
  8. haha..terimalah seadanya...botaklah papanya..haa

    ReplyDelete
  9. memang seronok gelagat anak-anak. macam-macam dorang buat. dan inilah yang akan menjadi kenangan masa kita dah tua-tua. :D

    ReplyDelete
  10. hemm..kalau gunting betul..aku tak tahu nak kata apa dahh..

    ReplyDelete
  11. Kalau mahu cabut uban berapa upahnya? :-)

    ReplyDelete
  12. Ala pandai nyer kakak Alisya.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails