June 30, 2012

Umur Sebenar Abang Ensem

Fuhh, selama ini tertanya-tanya berapakahUmur sebenar Abang Ensem ni. Rasanya dah cecah 50 kot , itula first impression Eyriqazz.


Agak-agak berapa Umur mamat yang Perasan Ensem ini ya?

Fuhh, harini terjawabla persoalan di hati...

28 Tahun?? Biar betik, Jamu Apa dia pakai yang membuatkan dia nampak lebih Tua dari Usia sebenar ni?

27 comments:

  1. hrm... macam tak percaya...
    tu lah agaknya sebab banyak sangat berfikir kot... adakah ia realiti atau fantasi?
    ;)

    ReplyDelete
  2. hahahahah.. 50????????? tuanya!!!!!!!!!!!! hehehehe

    ReplyDelete
  3. Dari raut wajah tu, terserlah kedut-kedut kecil, rasanya baru nak cecah 40.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh,30 tak cecah lagi ni...hahahha

      Delete
  4. biar betol...
    eyriqazz nak kelentong ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..saya just follow angka di kek..

      Delete
  5. saje salah tulis tu..haha..

    ReplyDelete
  6. hahah....
    tua ke... nampak muda lagi bro.....

    ReplyDelete
  7. Takde maknenyeeee...

    Kembang la AE 15 malam berturut-turut...hehehe...
    Layaaannnn... ;)

    ReplyDelete
  8. 28 taon?? xcayer la!!! nape AE nmpk lg tua dari lov..bkn pgkat abg2 lg nih..mcm da buley pggil pkcik je upanya..


    tidakkkkkkkkkkkkkkk -tetekan-

    ReplyDelete
  9. hahahahhhahahahahha...
    hahahahhahahahhahaha.....
    - - - - -- - - - - - -
    Eyriqazz kelentong ye ?

    Serious ni...tak ada gelak dah !!

    ReplyDelete
  10. tua setahun ja dari daku rupanya....cake boleh typing error jugak kot

    ReplyDelete
  11. Inilah bahana kalau muka tersangattttt la babyfacenya.

    ReplyDelete
  12. ye ke 28?? cam xpercaya je.. rs 30+ kot...

    ReplyDelete
  13. Macam tak caya umur AE sama cam MJ..
    Hmmmmm :)

    ReplyDelete
  14. Hahahah sapa lah agaknya yg beli kek tu.. Tolonglah..

    ReplyDelete
  15. Ahaks. Apa ada pada nombor kan abangensem, janji kontrol ensem tu sampai bila2

    ReplyDelete
  16. tersangatlah hensemnya....umur tak penting yg penting hensem

    ReplyDelete
  17. ada rahsia tu utk nampak matang :)
    agaknya guna produk luar negara,, hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi