July 4, 2012

Wordless Wednesday - Bukan Salah Sumijelly


22 comments:

  1. apa kaitan sumijelly ngn ikan ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. in namanya tempah maut.... tak der entry di saja2 kan ada entry.

      hampeh tul eyriqazz. saja jer kene kan den.hahahaha

      Delete
  2. pergh.. lapar terus pepagi buta ni.. hadoiyai

    ReplyDelete
  3. Memang salah Sumijelly entry saya hari ini...he he he e

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kene mengena aku ngan entry eyriqq.hahahaha...

      ko pun pengaruh dr eyriqazz gak ker??sibuk wat entry gak??hahahaa

      Delete
  4. mmg salah...
    entry ini telah melapor kan Sop! hehehe

    ReplyDelete
  5. Member skang tengah ligat buat bisnes tue.... tapi ikan siakap tue nampak best sebabnya kuahnya pekat tue....

    ReplyDelete
  6. alamak..buat arep terliur je! sedapnyerr!!

    ReplyDelete
  7. yg ni entry ada sumijelly --> http://idazaidi.blogspot.com/2012/07/wordless-wednesday-11memang-salah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry tu kakak saya buat... blog kakak saya...

      terima kasih kerna sudi membaca...

      jemput dtg blog sumi sekali yek..hehehe

      Delete
  8. pergggg terbaik... ikan siakap mana ni bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TESCO jer...hahahahaha

      ai kan duta TESCO sekali..kah3

      Delete
  9. aduh sedap! tolo bungkos tu pong sodap jgk..eh eh ape kne mgene ikn ni ngn sumijeli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry nak suh buat entry berbalas namanya...

      meh la beli sumijelly... sedap dan manis.hehehehe

      Delete
  10. Boleh la banjer aku makan ikan siaakap nanti wei!! hahaha

    ReplyDelete
  11. Memang best siakap ni... Mesti licin kena sebat..

    ReplyDelete
  12. Untuk yang suka makan ikan macam saya tidak suka makan ikan.

    ReplyDelete
  13. kaitan siakap masak pedas dan sumijelly(bukan orangnya)- dua2nya sedap dimakan. lapar la pulak.

    ReplyDelete
  14. sabar-sabar..puasa ni...adusss tergoda tengok ikan mcm ni...waaaa....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails