August 24, 2012

Dang Try Skali, Xboh Doh Hok Laing

Dang Try Skali, Xboh Doh Hok Laing
Maksud : Sudah cuba sekali, taknak dah yang lain...

Amcam, kreatif tak banner MaxOil ni? Model gadis cantik, tagline yang agak catchy,dekat2 dengan traffic light...Ce try sekali, betoi ke xboh doh hok laing?

P.s : Kumbang bukan seekor, bunga bukan sekuntum...Bunga yang cantik belum tentu harum baunya....Hik3....

15 comments:

  1. Hehehe :) ada maknaaaa tu....

    ReplyDelete
  2. hehhe
    tu ah..balik raya terengganu baru ni
    tengok iklan ni hikhikhik..
    bila baca tu senyum sorang boh...




    ________________________________________
    http://helpkeydata.blogspot.com/
    http://helpkeydata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Eh jap, sebenarnya nak promosi minyak ke awek cun tu? heheee

    ReplyDelete
  4. bertuah lah nak tengok banner gini kat KL

    ReplyDelete
  5. awek ganu yang jadi model MINYAK MAXOIL nie meme comey laaaa... hik3x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang comei xboh yang lain dah. :-)

      Delete
  6. Teknik pemasaran seperti ini lebih dekat untuk penduduk tempatan.

    ReplyDelete
  7. berkesan tul tagline iklan ni.
    doh try sekali tak sir doh hok lain...

    ReplyDelete
  8. hok laing xboh doh.. sumpoh! hehehehe

    ReplyDelete
  9. trime kasih di atas translation yg diberikan..siyes x paham..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails