August 27, 2012

Duit Raya dari Google


Duit raya dari Google. Terimakasih Sifu dan Sifu kerana memberikan tunjuk ajar. Income Pertama dari GA selepas saja gatal-gatal tangan mencuba dan hasil tunjuk ajar sifu...Bolehla guna buat bercuti di Pulau Pinang weekend ini.

19 comments:

  1. Tahniah ! Bro.. Rezeki dari Allah kan :)

    Kalau mai penang dalam minggu ni blh bersua muka :)

    ReplyDelete
  2. yeayyyy... dapat ole2 dari penang!! tahniah bro.. akan datang aku pun nak GA nih.. =)

    ReplyDelete
  3. mohon bahagi dua dengan saya ye.hahahaha

    ReplyDelete
  4. seronoknya dapat duit... nak cuba jugak lah..

    ReplyDelete
  5. salam,
    kkida pun nak gi tukar duit raya dari google esok...nanti kkida tayang kat blog gak ye...hehe...:)

    ReplyDelete
  6. wahh, tak bayk nmpak pun iklan adsense kat sini.. tp leh dpt sampai gitu..

    brp lme kumpul tu bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama....on n off,dari 2009...pasang, hilang,pasang hilang..2012 baru pasang balik lepas berguru ngan yanmieonline...Hik3...

      Delete
  7. cantek nau duit tu beratur... ishkk
    tahniah la eyriqazz *nadacemburu* ;p

    ReplyDelete
  8. Tahniah... Alisya dapat duit raya lagi.. hehehe :)

    ReplyDelete
  9. baru nak mencuba bro...dah bertahun2 baru dpt cash out..tak macam kak yan,beautifulnara etc..tiap2 bulan cash out google adsense ni...

    ReplyDelete
  10. Wah boleh tahan juga dapat hasil dengan Adsense. :-)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi