August 26, 2012

Kami Tidak Bergaduh

Kata pepatah, Air dicincang tidak akan putus. Samalah juga Alisya dengan Azim. Walaupun Alisya suka sangat menyakat adiknya sampai nangis-nangis, memang terserlah yang dia sangat sayangkan adiknya.


Owhh, kami tidak bergaduh. Just need bigger space...Hik3...

Pejam celik, pejam celik rasa macam sekejap je masa berlalu. Anak-anak begitu cepat membesar. Ibubapa pula semakin sibuk dengan kerja duniawi...

20 comments:

  1. Rasanya di kampung tentu pak dan mak saudara menyakat Alsiya untuk mengambil Azim bawa balik. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik3..bukan mak saudara saja..Tok wan,mamatok dan abahtoknya pun turut mengusik...

      Delete
  2. Hehe...Agak2 lepas bangun tido, sama lagi tak posisi dorang?

    ReplyDelete
  3. inilah yang dinamakan.. tidur sebantal, tapi mimpi lain2 tak? heheehe

    ReplyDelete
  4. Begitulah pusingan tumbesaran anak2. Sedar tak sedar cepat betul mereka membesar. Nampak gaya bro kenalah prepare awal2 dah nih sebelum perang besar adik beradik meletus hik3...

    ReplyDelete
  5. gaduh baik gaduh baik..biase la tu adik beradik..hehehee...

    ReplyDelete
  6. chumel azim. haha, kakak mesti jeles

    ReplyDelete
  7. mane ade gaduh. tidur pun sebantal :)

    ReplyDelete
  8. makin tembam.. sayang adik tu yg sanggup berkongsi bantal tu.. hehehe

    ReplyDelete
  9. alooo comelnyer... Nurul yg besar ni pun selalu gaduh ngan adik.. dia suka sangat marah Nurul.. :(

    ReplyDelete
  10. Cute je tido dengan adik...azim dah makin tembam dah ;)

    ReplyDelete
  11. Muka Azim pun dah nak sama dgn muka Alisya laa..hikhikk :D

    ReplyDelete
  12. Sekejap je Azim dah membesar.. Tembam betul dia..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi