October 21, 2012

Tips Elak Kereta Dicuri


I'm Watching You...
"Amcam, Kreatif Tak?"

23 comments:

  1. Kalau memalam sure ada yg kena sakit jantung camni.. Haha

    ReplyDelete
  2. nie elak kena saman ngn majlis perbndaran blhlah wat!!

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. V - memang takut gileee.. hoho

    ReplyDelete
  4. lagi terbaik kalau letak sekali patung bro..hehehe

    ReplyDelete
  5. kelakar la gak...jd ke mcm tue

    ReplyDelete
  6. Sangat kreatif.. mana nak cari ni.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Memang mengundang gerun di malam hari ni.. Haha

    ReplyDelete
  8. sekali letak pic anon tu..hehe

    ReplyDelete
  9. Kalau malam-malam, ade yang terkejut lemah semangat tengok. Haunted car

    ReplyDelete
  10. Mana nak dapat topeng tu.. hehehe

    ReplyDelete
  11. psiko untuk amatur la kot... kalau pro diorang selamba je...hehehehe

    ReplyDelete
  12. mana nak dpt topeng tu.. nak beli la......hahaha

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  13. menyerak kan juga..terkezutt mak!

    ReplyDelete
  14. Kreatif...nampak real....bole cuba. Nak letak topeng lain. Hhahahaha.

    ReplyDelete
  15. bagus gak tips nie..leh try..ehhe

    ReplyDelete
  16. hahaha.. tips yang boleh di gunakan ni.. :-)

    ReplyDelete
  17. Kalau sekilas pandang akan menganggu niat mencuri kereta juga nih. :-)

    ReplyDelete
  18. mesti byk kali pencuri nk curi eheh

    ReplyDelete
  19. 2mgu lepas, keta hampir dicuri.tp tpaksa byr dorg rm3k klau nk keta semula.. bahaya skrg ni. dorang main amek cm2 je.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails