December 2, 2012

Pesta Durian Musang King dan D24

Aktiviti penutup ketika Teambuilding di Cherengin Hills, Janda Baik adalah Pesta Durian. Durian Musang King dan D24 habuan buat kami :


Sebakul Durian Musang King , 2 bakul Durian D24

Durian Musang King. Yummyliciouss

Kenapa takde rasa macam musang pun?
Mr X : Laling, Abang makan durian, nak tapau ke tak?
Mr Y : Tak dapat durian Crepe, isi durian pun jadi

Meriah..Jemput makan. Jangan malu-malu
2 Untuk eyriqazz, satu untuk kamu
Memang layan. Sedap sehingga menjilat biji durian

Memang syok makan ramai-ramai
Selepas durian, Manggis dan pisang turut menjadi habuan kami

Pesta Durian meriah sekali
Beramai-ramai lebih gembira hati
Bila pula bloggers nak bertemu berpesta durian sebegini
Tentu meriah dan di nanti-nanti


5 comments:

  1. Harap tak ada yang tumbang selepas makan kenduri durian secara besar-besaran. :-)

    ReplyDelete
  2. haha...kenape xde rse macam musang..kelakar betul

    ReplyDelete
  3. tu la.. tertunggu-tunggu kalau ada event khas untuk blogger untuk ramai-ramai bedal sang durian ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. D24? Klau tk silap durian jns ni boleh mencecah rm40 sebiji.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi