Minggu lepas aku baruje beli :

Kaspersky Internet Security 2010 (Anti Virus)
Dah beli,terusje Install dan Scan.Sekejap je(tak sampai sejam),bila dah scan,fuhh,terkejut juga dengan resultnya :

Banyaknya Virus dan Trojan!!!
Jadi, disini ingin ku kongsi sedikit sebanyak ''feedback'' berkaitan Kaspersky Internet Security 2010 ni :
1)Harga di kotak RM159.Tapi,kalau nak murah boleh beli di Lowyat(di sini mmg famous brg-brg komputer).Hanya RM98.Boleh digunakan untuk 3 komputer selama 1 tahun,jadi satu komputer hanya RM33 sahaja.
2)Kasperky ni mmg user friendly,senang nak install,cepat nak scan,dah senang nak update melalui Internet.Saya dah pernah pakai Mcafee,Norton , dan juga NVIDIA (free version).Rasanya,Kaspersky antara yang terbaik.Mudah digunakan dan virus updated yang terkini.Jadi,kurangla risau pasal virus-virus ni.
3)Harganya berpatutan.Walaupun untuk setahun dan selepas itu kena beli yg baru/update bayar melalui internet,ianya memang berbaloi.Kalau PC rosak hantar repair pun,kurang-kurang RM50.Lagi satu,tak perlula kita risau pasal virus dan banyak data-data dalam komputer kita.
Jadi,keseluruhannya,apa yang dapat kukatakan:
Rating :9/10
Recommended? :Highly Recommended
Value to Buy :Yup,berbaloi-baloi
Any feedback dari sesiapa yg pernah atau menggunakan Anti Virus Kaspersky?Atau Anti Virus lain?
P/s : Mencegah lebih baik daripada mengubati,jadi kepada sesiapa yang tiada anti virus cepat-cepatla beli.Banyak jenama yang bagus di pasaran.Jangan sampai nanti Sudah Terhantuk, baru Tergadah.Fikir-fikirkanlah.