Showing posts with label computer. Show all posts
Showing posts with label computer. Show all posts

November 2, 2009

Kaspersky Internet Security 2010

Minggu lepas aku baruje beli :


Kaspersky Internet Security 2010 (Anti Virus)


Dah beli,terusje Install dan Scan.Sekejap je(tak sampai sejam),bila dah scan,fuhh,terkejut juga dengan resultnya :


Banyaknya Virus dan Trojan!!!


Jadi, disini ingin ku kongsi sedikit sebanyak ''feedback'' berkaitan Kaspersky Internet Security 2010 ni :

1)Harga di kotak RM159.Tapi,kalau nak murah boleh beli di Lowyat(di sini mmg famous brg-brg komputer).Hanya RM98.Boleh digunakan untuk 3 komputer selama 1 tahun,jadi satu komputer hanya RM33 sahaja.

2)Kasperky ni mmg user friendly,senang nak install,cepat nak scan,dah senang nak update melalui Internet.Saya dah pernah pakai Mcafee,Norton , dan juga NVIDIA (free version).Rasanya,Kaspersky antara yang terbaik.Mudah digunakan dan virus updated yang terkini.Jadi,kurangla risau pasal virus-virus ni.

3)Harganya berpatutan.Walaupun untuk setahun dan selepas itu kena beli yg baru/update bayar melalui internet,ianya memang berbaloi.Kalau PC rosak hantar repair pun,kurang-kurang RM50.Lagi satu,tak perlula kita risau pasal virus dan banyak data-data dalam komputer kita.

Jadi,keseluruhannya,apa yang dapat kukatakan:

Rating :9/10
Recommended? :Highly Recommended
Value to Buy :Yup,berbaloi-baloi

Any feedback dari sesiapa yg pernah atau menggunakan Anti Virus Kaspersky?Atau Anti Virus lain?

P/s : Mencegah lebih baik daripada mengubati,jadi kepada sesiapa yang tiada anti virus cepat-cepatla beli.Banyak jenama yang bagus di pasaran.Jangan sampai nanti Sudah Terhantuk, baru Tergadah.Fikir-fikirkanlah.
Related Posts with Thumbnails