September 28, 2009

Maggi Mee My Way

Maggi.Nama yang begitu sinonim di Malaysia ni.Sebutje Mee Maggi,boleh dikatakan semua orang kenal.Tak kenal?Ni sampelnya ,antara produk mee maggi yang terbaru :



Mee Maggi,Mudah Dimasak Sedap Dimakan


Sebutje pasal maggi,teringat kenangan-kenangan lama.Inilah penyelamat di masa "sengkek" ketika di asrama sekolah,kolej,malah di Universiti ketika belajar.Sampai sanggup pergi ke China Town di Manchester dan Thai shop semata-mata nak beli mee maggi.Kalau ada rakan-rakan yang balik Malaysia dan saya tak balik masatu,mee maggi mesti ada dalam list suruh diorang bawa.

Apa yang buat ianya begitu ''akrab'' dengan kehidupan kita ye?Mungkin kerana ianya murah,sedap dimakan,dan cepat dimasak.Kalau ada air panas saje pun dah jadi.

You can't sing,you can't dance,so what you can do ? Don't worry, I might have a good answer for you.I can cook, I can write,I can take a picture, and I can take part in Maggi Mee My Way Competition and winning the total prize worth of RM20,000.00. If you can't do both, you can refer it to you friend and winning for the top referrer.

Camne nak join ''contest'' ni ye?Mudah saje,hanya layari laman web Maggi Mee My Way Contest  ini dan arahannya sudah lengkap di sana  @ anda mungkin berpeluang memenangi hadiah menarik.Saya?Mungkin saya akan cuba tapi masalahnya,saya tak begitu pandai memasak.....Hehehe.....


P/s :Selamat Berjaya. Maggi, kaulah penyelamat di kala susah.Agak-agak ada ke rumah yang langsung takde maggi dalam almari ye?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails