October 11, 2009

Bio Aura Hai-0

2 hari lepas kami baruje beli :

Bio Aura Hai-O

Sebenarnya lama dah plan nak pasang bendani tapi tak cukup budget.Hehehe,mujurlah ada saudara isteriku yang jual penapis airni.Harga retail RM2080 tapi kerana saudara-mara hanya bayar RM1980.Yang lagi syoknya,ble bayar ansurans.RM100 je sebulan.Jadi,takdelah lari budget sgt.Seperti dlm kotak dia ni kelebihan guna penapis air ni :



Bio Aura Hai-O Kotak

Tujuan asal kami beli ni adalah kerana kami ada anak kecil.Jadi,kami perlukan air bersih.Sebelum ni ada beli kat supermarket,penapis air yg lutsinar tu tapi asyik bocor sahaja.Lepas tu balik kampung orang kampung asyik memuji air tapisan Hai-0 ni.

Bagi aku,aku takble nak komen mana lah kerana baruje pakai.Cuma pendapat sendiri setakat ni,air yg ditapis ni rasa dia payau skit(isteri aku ckp mula-mula mmg camtu) ,lepas minum badan cepat berpeluh.Macam isteri aku katanya dia buang air kecil makin lawas.Apapun,masing-masing ada pendapat sendirikan?Kalau suka beli,kalau tak suka ,takyah beli.Akupun bukan nak promote benda ni .Sekarang ni beli untuk kegunaan sendiri.Lepas ni tak tahulah,kalau bagus apa salahnya kan?

Sambil-sambil dia jual produk ni,saudara wife aku ada bawa kawan.Sibuk promote suruh kitorang jadi pengedar produk ni juga.Umm,takde masa rasanya.Nantilah aku cerita balik pasal yg dia promote ni.Byk plan dia ,siap boleh lompat jadi Sales Managertu(Dia ada mention Taipan 181 plan).Yang saudara isteri aku tu,dah jual 20 kotak produk ni katanya.Jadi,apa pendapat korang?Boleh buat duit dan senang ke nak jual produk ni?

P/s : Jangan mudah mendengar kata orang.Dengar dahulu,bincang dan dengar pendapat orang.Jangan bila dengar cakap orang boleh buat duit beribu-ribu sebulan walaupun separuh masa terus lompat nak terlibat sama.Lain padang,;lain belalang,jadi seperti kata Bang Bil "Lu Pikirlah Sendiri".

6 comments:

  1. su pun ada gak pakai penapis air..xkisah brand apa pun, yg penting air tu bersih, ditapis dan sesuai utk seisi keluarga.lagi la kat kl ni air karat dia masya Allah..klu mampu, beli la yg mahal & byk fungsi, klu x mampu, beli yg basic punok..lu pikir la sendiri:-p

    ReplyDelete
  2. saya pun baru sabtu lepas beli tapis air bio aura.patut la beberapa hari ni kalau berpeluh tak macam selalu

    ReplyDelete
  3. congrats to u sebab guna bio-aura ni utk u n seisi keluarga.

    honestly, it's a good business. wanna know more, do contact me @ nazzdin@gmail.com

    ReplyDelete
  4. klu yg sabah srwk bleh contact sy
    0138504940 meldqmaker@yahoo.com
    (shah)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails