November 3, 2009

Contest : Menangi Tiket Ice Skating di Sunway Pyramide

STICKY MODE FOR ONE WEEK

Sambungan kepada entry saya sebelum ini I Won the 3rd Prize for Project Alpha Blogging Contest , di sini saya akan anjurkan Contest untuk melayakkan anda memenangi tiket Ice Skating di Sunway Pyramide yang bernilai RM20 setiap satu.

Sebenarnya,dari awal lagi nak adakan contest ni selepas memenangi Project Alpha Blogging Contest.Namun atas nasihat Redmummy iaitu tunggu sehingga pelawat ke blog saya mencecah '500 unique visitor' barulah adakan contest ini,saya tangguhkan niat saya dahulu.

Namun,selepas entry saya yang bertajuk
Project Alpha - The Cheerful Jojo Struys memenangi tempat keempat dalam pertandingan Project Alpha Blog Contest untuk minggu keempat , saya nekad untuk mengadakan Contest ini walaupun visitor di blog saya baru mencecah 150-280 sehari.Maafkan saya ye redmummy,bukan taknak dengar nasihat,tapi tiket ni expired 31 Dec 09.I just afraid that i unable to reach 500 unique visitor per day by end of Dec 09. Apapun,saya masih peminat setia redmummy.

Lagi satu sebab adalah saya risaukan Contest ni tidak mendapat sambutan daripada pembaca blog saya.Almaklumlah,saya ni baru bergiat aktif di dunia blog mulai Sept 09.Takpelah,saya cuba dulu.Kalau ada sambutan,lepas ni  boleh saya adakan Contest yang lebih menarik lagi di blog saya.Anggaplah ini sebagai percubaan pertama saya.Ada sambutan atau tidak, sekurang-kurangnya saya mengambil inisiatif untuk menghargai pembaca blog saya.Ewahh,masuk bakul angkat sendiri la pula.Hehehe....

Ok,apa yang perlu anda buat untuk memenangi hadiah ini :
  1. Anda hanya perlu tinggalkan komen anda di entry ini .Komen pasal dalam banyak-banyak entry saya sepanjang Oktober 09,entry mana yang paling anda suka/tak suka dan kenapa?
  2. Dan satu lagi komen diperlukan di link ini : Project Alpha - BeautifulNara Terlampau .Komen la tentang pendapat anda pasal entry saya ini ye?Tak kisahla + or - .Mungkin saya boleh memperbaiki mutu penulisan saya di masa depan.
  3. Selesai, tak perlu nak linkkan saya atau Follow Me.Tapi kalau anda mahu,itu terpulangla kepada anda.Ianya tidak akan diambil kira untuk menentukan siapa pemenang nanti.
Saya akan memilih sendiri pemenang berdasarkan komen yang saya rasakan terbaik.Jangan lupa tinggalkan link blog anda supaya mudah saya menghubungi anda/mengunjungi blog anda sekiranya anda memenangi Contest saya ini.

Contest ini akan berlangsung mulai hari ini (27 Okt 09) dan berakhir pada 3 November 2009(Selasa) dan senarai pemenang akan saya paparkan di blog saya pada 5/6 November 2009 ataupun selewatnya seminggu selepas itu.Saya akan buat post ini 'Sticky' selama seminggu.Jadi,untuk 'latest update' scroll la ke bawah ye.

Inilah hadiah yang bakal menanti anda :


Ice Skating Tiket di Sunway Pyramide

Pemenang pertama :
2 tiket Ice Skating di Sunway Pyramide bernilai RM40  dan saya akan review blog anda di blog saya berdasarkan pandangan peribadi saya sendiri.

Pemenang kedua :
2 tiket Ice Skating di Sunway Pyramide bernilai RM40.

Pemenang ketiga :
1 tiket Ice Skating di Sunway Pyramide bernilai RM20.

Jadi,apa tunggu lagi.Komen-komenlah dan Semoga Berjaya.

P/s :Please vote for me for 2012 Contest at http://2012.com.my/default.asp?preselpid=163 .If i win, I will organize more contest with more interesting prize to my readers.

27 comments:

  1. Salam..

    Saya baru je jadi reader kat blog ni. Jadi belum lagi dpat baca kesemua entry 2009. Nanti saya mai balik baca yee..
    Saya ni sepupu sumijelly.
    Bloghoping dari sana.

    Konpius jap tarikh post ni.

    Hari ni masa saya taip nih baru 27 Oktober 2009. Kat post, tarikh 3 November 2009.Konpiu, konpius... >_<

    ReplyDelete
  2. The problem is.. ermmm mmg ingat nk kasi komen paling best.. tapi takut termenang pulak.. tak guna juga.. sbb I tak pandai skating & benci sejukk.. kekekkee.

    ReplyDelete
  3. tak teringin ke nak gi ice skating? Saya pun ada 10 tiket menang peraduan yang sama, tak tahu nak bawa girlfriend mana satu. Hahaha.....

    ReplyDelete
  4. Cikgu,

    Teringin juga tapi dah cukup utk kami.Selebihnya ble la kasi kat pembaca2..tanpa pembaca apala sgt blog saya ni...Kalau sambutan ok,mungkin contest next time kalau menang lagi boleh let go kan tiket ke Sunway Lagoon pula atau barangan Adidas Action 3.Benda yg baik elokla dikongsi kan?

    ReplyDelete
  5. Salam pada semua.

    Kena pada tempat, kena pada masa, kena pada hari dan kena pada tuan penulis.Apa yang kena?
    Kenalah tuan penulis/blogger/tuan umah buat 'contest' camnie. Bukan apa, dah tentu aku tak kan menang. Sebab kalau menang pun, apalah ertinya jika aku disini walhal tiketnya disana.
    Owh, merujuk kepada yus, jawapan kenapa entry ini diletakkan 3 Nov adalah kerana 'post ni namanya sticky post'. Melangkaui batasan masa. Agaggaga. Esok aku komen lagi.Apsal plak tak boleh? ada aku kesah...

    ReplyDelete
  6. alamak. tak reti lah main ice skating lagipun dok jb. jauh maa. uuhuhuhu

    ReplyDelete
  7. aku datang lagi...ushar2 apa yang patut...jomla..komen lagi...

    ReplyDelete
  8. hie Beautiful Daddy..
    let me try my luck..
    since as you said in conjunction with Bulan Bahasa Kebangsaan of which you uses BM to write a blog post on BeautifulNara, i will follow you writing this comment in Bahasa Melayu.

    Saya ini tak tamak, cuma nak hadiah kedua tiket skating x 2 saja.
    Saya mulakan hujah saya dengan komen entry bulan Oktober..
    Paling suka ialah:
    'I Won the 3rd Prize for Project Alpha Blogging Contest'
    Dalam post ini, saya nampak kegembiraan berganda Beautiful Daddy dalam memperolehi 2 hadiah secare serentak. Turut disertakan ialah e-mel yang dikirimkan daripada pihak Nuffnang. Post sangat jelas dan Beautidul Daddy juga menggalakkan pembaca mengikut jejak langkah untuk masuk bertanding. Entry yang bagus! Ada umpph~

    Seterusnya, kena komen kat entry BeauttifulNara kan. Sebenarnya, awal lagi sudah komen. Sekarang saya pergi lagi.

    Harap-harap Beautiful Daddy yang Maha Penyayang... menghadiahkan 2 ticket kepada saya..

    * Wow.. hope i din write wrong spelling and grammar. Long time din use BM already.

    Tata~ Sekian, terima kasih.
    Saya akhiri dengan sebuah pantun,

    Beautiful Daddy yang dikasihi,
    Orangnya kaya budi pekerti,
    Kalau nak skating dengan orang yang disayangi,
    Tentulah minta Daddy yang baik hati.

    ReplyDelete
  9. Salam Bro eryiqaz,

    Best post for me is bab pinjaman..its helps me a lot dan tak secara langsung memberikan idea dan pertolongan kepada sesiapa yang cetek dalam bab-bab pinjaman nie. Hope you can give more info especially comes to bab bangkrup ker..apa yang perlu dibuat kerr..dan macam-macam lagi..oklah tuh jerr komen saya...mehhhh bagi saya 2 tiket pegi skating...ahakss..ahaks..apa2 hal keep gud work bro..sambil blogging sambil tu tolong orang..banyak pahala dapat..he.he.he.

    sure tak dapat tiket...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..hehehe..takpe dapat kawan blogger jadilah yerrr

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. Salam...

    so to be honest this is first time i'm hoping here since u've nang my innit and i was like omg got ppl nang'ing my innit. hehe though i'm quite familiar with onizuka name..maybe pernah hopping kat blog ni kot sebelum ni.hehe

    anyway nak cube naseb for this contest.. :)

    first i've been reading few of ur oct's entry and attracted with ur 2012 contest entry. not b'coz it is a contest but i like the way u giving reason why u r putting ur family picture and ur picture in the time capsule. hehe and and and b'coz 2012 will be aired on 12 November which is my birthday so i'm really attracted to this 2012 movie and contest bc0z of that. huhu *boleh ke alasan ni?* :P

    next, yg xsuke ek? well xsuke is subjective as what u love to write is different with what i choose to love writing about. so xnak lah ckp xsuke. but just i think ur blog mcm kurang cerita psl u and ur family as it full with nuffnang je. maksud i when i scroll down2 it goes nuffnang, nuffnang, contest, project aplha then oh oh now baru shopping with family..hehe well maybe some reader wanna now something about u aite? hehe ^_^

    finally, not talking about u. but me instead.. hehe bolehkan?
    so why i want the iceskating ticket?. hurm bcoZZZZ since i knew there is ice skating part in Malaysia i was always dreaming on going and try to skate. but until now i never ever get to go there.so many excuse that i make to not to go there eventhough i was dreaming of going. i mean the nearest me with the skates park was i'm at the ground floor of sunway and watching all the ppl skating there. *mcm pathetic pun ade* huhu so mane tau with this free ticket of yours i will finally get to try skating and u r the one who making one of my dreams came true. hehehe

    boleh ke?? ngeh3~
    anyway i never rollerblad'ing pun. so kemungkinan utk jatuh mse iceskating is SGT BESAR!!! hehe
    pls let me try~ lalala~

    k, me hoping to next requirement.


    cop2 here my url
    http://www.angelofsaturn.blogspot.com/

    and i'm difa. (*^_^*)

    ReplyDelete
  12. Salam,
    nampaknyer kene betolkan stmt difa yg mula2 tadi. indeed ur blog ade cerita bende laen apart from nuffnang.hehe baru tau after scroll lebey dr lama dr bulan october. *td scroll oct je since requirement suruh oct je.hehe *

    ReplyDelete
  13. pandai nyanyi lagu poison ke??...forever??.. kalu x pandai x yah ar minat Takeshi..huhu. ni komen jugak kan...

    ReplyDelete
  14. sy ade teringin juga nak join project alpha nie...
    tp jumlah visitor sy tlalu ckit..
    dan sy pon baru lg dlm blogger nie..
    bnyk lg perlu sy berlaja..
    terutama nya utk mendpt kan traffik..pening juga la kpale nak mencari...walaupun semua telah lengkah mengikuti SEO
    trafik sy tetap mcm biasa
    20 satu hari..

    ReplyDelete
  15. One lock,

    Nak join Project Alpha contest ni tak semestinya pengunjung ramai.Ianya bergantung kepada kebolehan dan cara kita menulis.Pengunjung tak ramai tak semestinya tak ble menang.Di mana ada kemahuan,di situ ada jalan.Pengunjung akan bertambah bila mereka dan semakin suka dengan cara dan apa yg kita tulis.Trust me,Persistence will pay off.Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah.Tepuk dada tanya selera,All big things start with small things.

    ReplyDelete
  16. :)
    menarik
    tapi sayangnya kalau sy menang pun, sy kena bg free ticket tu kat orang lain jugak
    sebab jauh dari KL
    hadiah2 lain xnak bagi jugak ke?
    :)

    ReplyDelete
  17. Laila,

    Ada tapi tunggu contest akan dtg.Saya cuba buat contest camni sekurang2nya 3-6 bulan sekali sekiranya sambutan memuaskan.

    ReplyDelete
  18. Good luck for the 2012 contest bro..you've my vote....


    salam

    ReplyDelete
  19. Hi Eyriqazz,

    First of all...Tahniah for winning the Project Alpha entries!

    Honestly, this is the very few guy blogger site which I visited(besides Timothy Tiah and KennySia..hehe).

    I like your entry on Project Alpha - The Cheerful Jojo Struys as I am a BIG FAN of her too!

    I like to win the tickets to Sunway Skating too...please count me in! I love to give my hubby a suprise trip to ice-skating too after so long and busy time with kids...HE DESERVE IT! Wish me Best of Luck!!

    Pls. check out my link here too:
    http://secondtimeparenthood.blogspot.com/

    Cheers!

    ReplyDelete
  20. For my second entry on the BeautifulNara..wow...Enriqazz this post is really like a knife top with icing,..it's a bit like commenting but yet with a dash of humor.

    I like the poem-like phrases you made..very creative!

    Keep up the good work!

    Cheers!
    alohamolly
    http://secondtimeparenthood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. I have followed ur blog ;)

    Cheers!

    Adik : alohamolly
    http://secondtimeparenthood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ermm jawabnyer tak sempatlah nk join contest nie.. ari nie dah dateline.. tak perlahkan..

    ReplyDelete
  23. just to let u know,

    i think the best post gies to.....
    "1st Buffered Earning dari Nuffnang
    "

    when we talk about money, kucing pun boleh toleh ke kite.keh3..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails