April 6, 2010

Comelnya Si Gadis Cantik Ini

Salam dari Eyriqazz,


 Comelkan Si GaDis Cantik ini? (Credit Picture to Pakcik Google)

Sebagai seorang bapa, memang teruja dan tersentuh hati bila lihat gambar ini. Bila lihat gambar ini, teringatkan kat puteri tersayang ku , Nurul Alisya Ilyani. Ehh, saya tak tipu. Anak saya pun Comel tau, tak percaya, cuba tengok sini ?

I Love You, Princess

Anak di kau lah permata hati
Comel sekali dikaulah yang di nanti-nanti selama ini
Tak sabar rasanya menanti
Putera hati pelengkap pasangan perempuan dan lelaki

P/s : Bila Alisya nak dapat adik ya? Hik3, teringin nak ada anak lelaki pula.

16 comments:

  1. Semua baby comel... :)
    Alisya nak puas2 manja ngan mama abah dia dulu baru teringin nak adik....

    ReplyDelete
  2. ok..eyriqazz dah gelak gatal tu..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. memang comel... memang menyejukkan hati kan dapat cahaya mata, mengeratkan hubungan bersama....

    Duit Tak Keluar, Akaun Potong

    iphone atau I love u???

    ReplyDelete
  4. nanti kita berbesan ye..hehe

    ReplyDelete
  5. alala..comelnye..hehee...jd anak yang baik ye dik..
    nanti besar jd blogger yang femes cam bapak adik..:)

    ReplyDelete
  6. serius memang shomey....and mesti asyik tergelak jer kan dengan telatah dia kan....

    ReplyDelete
  7. mmg chumel. bleh bkin sorang lg ni. jom challenge dgn bean, sapa lg awal keluar

    ReplyDelete
  8. memg chumel ar....geram,,,hehe...

    semoge alisya cepat dapat adik laki eh...

    gudlux... :p

    ReplyDelete
  9. ayat paling last tuh yang x tahan..muahahahaha...
    seram!!!

    alisya mmg omel!!

    ReplyDelete
  10. hikhikhik...blhla ajk isteri ke pulau redang pulau impian utk make a baby boy utk alisya tsayang...eheheh

    ReplyDelete
  11. Kecik2 dah pakai emas diaaa...hihi

    ReplyDelete
  12. anak2 memang anugerah yang cantik n comel. tapi heran nape ade yang tak menghargai sampai sanggup buang2 je. sedey tgk ..hmmm..:P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails