April 23, 2010

Indahnya Alam Ciptaan Tuhan

Salam dari Eyriqazz,

Sedang surfing internet beberapa hari yang lepas, terjumpalah gambar-gambar ini. Cantiknya dan Indahnya Alam Ciptaan Tuhan. Jom la tengok sama (Credit Pictures to Google ) :

Abu Dan Kilat Di Atas Sebuah Gunung Berapi Iceland
Matahari oh Matahari
Gerhana Bulan Biru
The Cat's Eye Nebula
Bintang-Bintang Berkerlipan

P/s :Cantik kan Alam Ciptaan Tuhan? Bila la boleh ikut jejak Dr. Sheikh Muszaphar ke angkasa lepas ya?

11 comments:

  1. memang sungguh cantik kan....sangat kagum....

    ReplyDelete
  2. cantiknya alam ciptaan tuhan..Allah maha Pencipta :)

    ReplyDelete
  3. nak naik bulan ek??
    semoga anda menjadi orang pertama berblogging di bulan la!!!
    agagagag

    ReplyDelete
  4. subhanallah...

    mampu p planetarium je ;(

    ReplyDelete
  5. memang cantik...kan?cuba tny encik nuffnang boleh hntr tk kita pergi bulan?hehhh :)

    ReplyDelete
  6. Subhanallah,..bila tengok kejadian macam ni, kita akan lebih mengagumi kebesaran Allah s.w.t.

    Nak jadi Sheikh Muzaffar? hehe,..kalau saya memang tak la, naik kapal terbang pun seriau, ni pulak nak naik kapal angkasa.

    ReplyDelete
  7. Live Blog kat Bulan. :)

    Memang keajaiban ciptaan Allah S.W.T yang patut dikagumi.

    ReplyDelete
  8. hmmm,memang semua ciptaan ALLAH itu indah belaka ;)
    subhanallah..

    ReplyDelete
  9. Subhanallah...mmg cantik....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails