June 2, 2010

7 Entry Pilihan Hari Ini

7 Entry Pilihan GTO Hari Ini

- Penangan Isu Kasut Crocs. Isu yang dikupas cukup menarik namun ada yang salah sangka dan menuduh yang bukan-bukan sampaikan mengata penulis Kafir, tak sensitif dan pelbagai lagi. Rasanya elok baca terlebih dahulu dan barulah membuat penilaian. Pandangan peribadi, sampai sekarang saya tidak teruja dengan Kasut Crocs. 

-Congratz to rakan bloggerku. Sudah menjadi Puan. Maaf tidak dapat menghadiri majlis kahwin. Sibuk pindah randah namun cantik dengan tema kahwin warna Pinknya. Tapikan, kenapa cam lain je muka Puan Aina tu? Penat penangan malam pertama ke? Hik3, gurau je Aina.

- Tips yang begitu menarik dikongsi. Baruje plan nak buat next week. takpelah, the more the better kan?Nanti saya akan buat versi saya tapi isi kandungannya rasa lebih kurangje ngan entry ini.

- Oh lelaki kacak pun tidak menjadi idaman wanita ? Kenapa ya? Umm,terjahla sendiri.

- Kata orang , nak memikat suami kenalah dengan masakan, kan? Air tangan Isteri memang mujarab untuk melunturkan hati Si Suami. Saya akui , memang merindui masakan Isteri sepanjang masa terutamanya Mee Goreng, Ayam Masak Merah dan sebagainya

- Baru saja mengikuti perkembangan blog ini dan entrynya sebelum ini yang menjadi hangat di dunia blog (jika anda faham maksud saya) . Saya tidak mahu membuat andaian, cuma saya kagum dengan gayanya yang berani meluahkan pandangan/tidak anonymous dalam melontarkan pendapat. Setiap orang ada persepsi sendiri, dan blogger yang diterjahnya juga cukup saya kagumi/saya selalu baca juga . Bagi saya setiap insan dan bloggers ada ciri, kelebihan dan kekurangan masing-masing masing-masing. Ambil yang jernih, buang yang keruh. Apapun, saya cuba untuk berpegang pada  prinsip " Humility in Oneself, Respect For Others" ( tagline departmentku juga)

- Betultu, selain usaha, doa perlu dipanjatkan juga. Moga-moga pintu rezeki kita semakin dibukakan oleh Yang Maha Esa. Usaha tangga kejayaan, doa yang berterusan, InsyaAllah, dimakbulkan Tuhan.

P/s : Apa pula entry pilihan anda hari ini ? Kongsi-kongsikanlah , boleh saya singgah sekali.

15 comments:

  1. kena buat entri menarik la ni baru bro GTO upkan..hehe

    ReplyDelete
  2. saya tak sempat blogwalking..hmmm

    ReplyDelete
  3. Dropping by ere. =).. Smiles and have a great day.. Do drop by to mine too yeah..

    ReplyDelete
  4. hoho...menarik2...nanti kalo ada masa pilih la entri dari blog aku...hohohoh...mempromote blog walaupun xbagus sgt..

    ReplyDelete
  5. lihat entry saya. Tajuk Iron Baby.. terjah sendiri dan ketahui sendiri. hehe.. http://innit.nuffnang.com/view.php?id=227797

    ReplyDelete
  6. ni mesati pilihan terbaik..
    akupun ada lawat juga bberapa blog dlm senarai.. entri mmg best

    ReplyDelete
  7. waaa..ko usha yer blog aku bro?ahaha.. line aku sengal hari ne..btw, thx utk entri aku 2.hehe

    ReplyDelete
  8. my choice-no6.
    bukan kerana aku memandang pada suatu yang betul atau salah,tetapi pada 'pendirian'.Tak ramai yang memiliki pendirian seperti itu,kebanyakannya hanya lalang dan kaki kipas aka talam 2 muka!

    ReplyDelete
  9. entri pilihan saya hari ini adalah entri dahlia!

    ahahahaha, cerita pasal nuffnang juga!

    ReplyDelete
  10. hmmmmm not bad yang nombor 7 tu, apa-apa pun berdoa adalah senjata utama kita, tapi jangan berdoa yang benda buruk sudah le...

    41% Penjawat Awam, Rasuah?

    ReplyDelete
  11. mmg kagum ngan en3 num 1..sbb en3 dia jadi rujukan ramai..huhu..

    ReplyDelete
  12. er...
    was stunned...
    gyahahahahahhaa~

    thanx brah...
    i never knew someone would in the end 'understand' thoroughly what i'm trying to say...

    appreciation is a must...
    thx again yarh...
    gyahahahahahahhahah~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails