June 1, 2010

Help! Pertolongan Anda Diperlukan

i
Help! Pertolongan Anda Diperlukan

The Clock Is Ticking...Audition Untuk Guest Blogger Project Alpha Season 3 bakal melabuhkan tirainya pada 6 June 2010 (Ahad ni). Semakin menyulitkan hidupku apabila line streamyx 2 minggu lagi baru dipasang dan terpaksa menggunakan line Celcom Broadband Isteri yang lebih siput dan terkedek-kedek untuk loading.

Jadi, straight to the point, 100 undian telah diterima namun saya masih memerlukan pertolongan anda untuk :


Stepnya mudah saja seperti di bawah ini :

1)Klik Link INI

2)Bagi yang dah register ruumz, boleh klik like. Bagi yang belum, register di button belah kanan atas dan apabila sudah settle registration blela tekan button like di link di atas (registration mudah saja,cam register Facebook).

Saya tahu, faktor utama yang membuatkan anda tidak vote adalah leceh nak register ruumz dan ambil masa (berminit-minit kan? ). Namun,kalau anda suka baca blog saya dan menyokong eyriqazz.com/GTO harap anda sudi untuk vote saya agar saya lebih bermotivasi untuk terus berblogging. Actually, saya ada isu dengan blogging ini with my family, masa, dan diri sendiri . Yerlah, bukan mudah menjadi seorang suami, bapa dan berblogging secara aktif at the same time.

I am planning untuk berhenti from blogging next year jika tiada sebab yang kukuh untukku terus berblog secara aktif. Mungkin masatu berblog secara tak aktif/privatekan blog. Entah, masih berkeceramuk hati ini. Diluah mati mak, ditelan mati bapa. Jadi, undi anda mungkin boleh menjadi salah satu sebab bagi saya untuk teruskan berblog. I know, I already told u that I won't stop blogging easily  but if i have to make a decision, I will do it untuk kebaikan/kepentingan keluarga.

Dushh, minta undi lagi pula ( Bean Moreno kata saya dah buat 4 entry pasal vote ni, thanks bro mengingati ). Oppsiie,terpulang kepada anda untuk menilainya dan membuat persepsi sendiri .
Oh ya, saya tidak mahu berjanji lebih2 takut tidak tertunai. Apapun, this is my promise if saya terpilih sebagai salah seorang Guest blogger for Project Alpha Season 3 :

1) Revealkan semua informasi semasa Coffee With Nuffies (sudah pasti as 100 vote sudah dicapai,mungkin lepas line streamyx sudah dipasang) seperti Advertorial Tips, Uniques visitors vs Pageview Visitors and etc..

2) More feedback from me to Nuffnang untuk kebaikan bersama Nuffnangers.

3) More Contest from Me dengan hadiah yang lebih menarik. Income yang ku dapat akan dikongsi-kongsi seadanya dengan Contest ini.

4) Cukupla dulu, Action is better than word kan? Biarlah saya buktikan dulu apa yang dikata. Tidak guna jadi macam politician, menanam tebu di tepi bibir namun hasilnya rakyat yang sengsara. I will try my best untuk kebaikan bersama.

Pertolongan Anda Diperlukan Oleh Saya
Untuk Mengundi , pencetus Inspirasi dan meneruskan perjuangan blog Cap Ikan Ayam Goreng yang tak seberapa
Indah Khabar, Indah Rupa
Janji diberi akan dikota

Terima Kasih dari saya
Undi anda begitu berharga
Pertolongan anda akan diingat sampai bila-bila
Semoga gembira, berjaya dan bahagia itulah doa dari saya

P/s : Undi/Like bukannya faktor utama untuk memenangi Contest ini : The judges will base their decisions on other factors as well such as creativity, viewership value, personality and votes collected. However, these criterions are not exhaustive, and the factors for consideration are at the judges discretion :). Namun, undi anda tetap saya hargai.

12 comments:

  1. alo2....nanti saya buat lagi satu akaun khas untuk eyriqazz..hak3

    ReplyDelete
  2. apa lagi yang belum undi.... jalankan tanggungjawap anda

    ReplyDelete
  3. bro, kite dah vote pun. boleh vote sekali je kan. kalau boleh bebyk kan best ek!

    ReplyDelete
  4. bro, jgn stop blogging. undi untuk kamu!

    ReplyDelete
  5. nape nak stop blogging? blog iman ok apa.. ni mesti tak tlg wa buat keje umah pastu kena marah..hehehe. pandai2 la bahagi masa tu.. :-)

    ReplyDelete
  6. bro, betul la tu. mmg sukar utk berblogging secara aktif bagi seorang blogger berstatuskan bapa & suami dan dalam masa yg sama pekerja. pengurusan masa itu amat penting.

    ReplyDelete
  7. ok dah tolong. all the best ye!

    ReplyDelete
  8. dah vote ko lama dh. thanks vote aku jugak. lets featured together

    ReplyDelete
  9. cikgu...jgn le benti berblog...sedey arrr...FYI..i tag u for this contest...join yek!!

    http://alinworld.blogspot.com/2010/06/contest-i-join-sile-cakap-saya-comel.html

    ReplyDelete
  10. Good luck, teruskan...nanti AKU akan undi,support our local...

    ReplyDelete
  11. dah vote cikgu dah..wee..wee...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails