July 2, 2010

Alisya Sudah Ada 4 Batang Gigi

Alisya sudah ada 4 batang gigi
Semakin hari bertambah happy
Boleh makan dengan senang hati
Sayang Papa, Sayang Mama satu family

Pergi ke kedai membeli gula
Beli bersama santan kelapa
Hari hari yang dilalui dengan gembira
Tak sabar menanti Alisya boleh berjalan pula

12 comments:

  1. darwisy baru naik dua..hehe

    ReplyDelete
  2. comel alisya senyum takde pagar lagi..hikhik
    dah ada 4 batang tu kena la rajin gosok gigi yerrr

    ReplyDelete
  3. tahniah alisya..makin cute!

    ReplyDelete
  4. Kanak-kanak bermain dengan riangnya,
    Berjumpa rakan-rakan mama dan papa terus dilupa,
    Alisya dan Danish sama usianya,
    Bilakah agaknya dapat berjumpa...?

    :)

    ReplyDelete
  5. comelnya...memang baby semuanya comel... hehe Khalis pun dah tumbuh 4 batang gigi juga... =)

    ReplyDelete
  6. comeynyer..dh nmpk gigi dier..

    ReplyDelete
  7. wah kiutnya..mesti tengah geram nak mengunyah semua benda hehehe

    ReplyDelete
  8. Anak buah saya belum ada gigi lagi.
    Tak sabar, tak sabar !
    :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah..lepas nie siaplah semua dibedal..hehe

    ReplyDelete
  10. try la hulur jari..tengok leh putus jari atau tidak...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails