July 31, 2010

Best Juga Makan Dugung Ni

Durian
+ Jagung Mutiara Cameroon Highlands

Durian + Jagung = Dugung. Umm, best juga bila ianya dinikmati bersamakan? Hik3, menikmatinya ketika di suatu malam , dibeli di Pasar Malam. Nikmat,korang trylah. Hik3....

30 comments:

  1. kambim..aku ingatkan betol..bijak2

    ReplyDelete
  2. sudah mau termuntah heheh :p

    New Entry Prof-Hariz
    Cinta Terakhir Aiman

    ReplyDelete
  3. yang first tu best

    terbaru dari saya : entah apa

    ReplyDelete
  4. Laaaa "dugong" jadiknya???Muahahahaha

    ReplyDelete
  5. ingatkan makan dugong
    terkejut teman
    baru nak marah sebab teman pencinta haiwan terancam
    hahaha

    P/S : Mari Makan Buah Tomato!

    ReplyDelete
  6. uwaawaaa.. tipah t'tipu.. ingatkan dugung betul2 punye dugung..! tsk3..

    ReplyDelete
  7. ooo....ingat digaulkan sekali. hahaha

    ReplyDelete
  8. ahahaha...jagung dgn durian xmabuk..so teruskanlah makan dugung tuuu eyriqazz :D

    ReplyDelete
  9. ooh~
    durian ngn jagung rupanya..
    ingtkan dugung btol..
    terkejut jgk la..

    ReplyDelete
  10. dugung yg no 1 tuh mmg x dpt nk dinafikan lagi keenakannyer....

    dugung no 2 tuh, agak mahal sikit dr jagung biasa kan? tp berbaloi coz lebey sedap

    nota penumbuk: x penah jejak kaki kt Genting mahupun Cameron....huhuhuuhuh

    ReplyDelete
  11. Makan jagung sanggup lagi tapi makan durian...Aaaa tak minat.

    ReplyDelete
  12. sebenarnya dugung bulih makan ke dok?

    ReplyDelete
  13. dugung? bagus juga gabungan tu.. hehe
    dua-duanya memang lemak berkrim.. terliur pula tengok..

    ReplyDelete
  14. @fendi_scropio:hik3..bro terkena ke bro?sorry...

    ReplyDelete
  15. @Sharinginfoz:inilah dugung yang dimaksudkan...sedap..

    ReplyDelete
  16. @a kl citizen:yang 2nd pun best...

    ReplyDelete
  17. @appledia:dugung la jadinya..hik3

    ReplyDelete
  18. @hans:hik3..dugong tu tak berani makan....

    ReplyDelete
  19. @ArELeEz:hik3..terkena ke?sowwy...

    ReplyDelete
  20. @Q:digaulkan sekali?umm..good suggestion..kena cuba ni

    ReplyDelete
  21. @~kuyam~;hik3..akan diteruskan..jagung dengan tembikai, mabuk tak?

    ReplyDelete
  22. @SyUhAdA:hik3..dugung betul, tak berani...kat disumpah jadi ikan duyung

    ReplyDelete
  23. @akuzle:nota satu..memang best..nota 2 pun memang best..haah,mahal skit coz susah dpt..Nota penumbuk:x pernah jejak lagi?jejakla nanti..puas hati

    ReplyDelete
  24. @Mus :hik3..dugung ke duyung bro?

    ReplyDelete
  25. @Mohd Adziim:ramai juga yang tak minat durian rupanya

    ReplyDelete
  26. @J.M.R :boleh makan ke idok?umm..ohtah eden...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi