August 27, 2010

Saya Jatuh Cinta Lagi Ke?

Umm, camne boleh jadi Mamai sampai camni. Situasi ini berlaku beberapa hari yang lepas. Agak sukar untuk kuluahkan, nak kata coz Bulan Puasa takkan la kot. Aduh, adakah Aku dilamun Cinta lagi? Umm,setahu ku aku hanya cintakan Isteriku sorang.Kalau adapun, I Love You Hanalovenest .Aduyai, pening kepala dibuatnya. Okla, better berterus terangkan . Inilah yang terjadi beberapa hari yang lepas :

Pakai Stokin Satu Hitam Satu Biru

Mungkin coz situasi camni la kot, wujudnya Lagu "Biru Mata Hitamku" . Hik3, camne pula boleh tak perasan masa sarungkan stokin tu ya? Agaknya mungkin penangan teruja bakal dapat "Advertorial" baru ?Hik3, takperla, kenangan yang akan terus mekar dalam memorikan.

P/s : Korang pernah tak alami situasi camni? Cerita lah skit..

12 comments:

  1. Pernah.... ada 2 pasang stokin putih, tpi lain corak... slalu mak saya susun silap. sebelah len, sebelah lagi len... P keja, relax ja.. skali nk solat, baru pasan...

    Cepat2 bukak kasut n pakai kasut..ahahahha

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi macam tu he cuma pernah pakai seluar dgn tuala sekali pas mandi..ki3 nasib baik pastu perasan

    ReplyDelete
  3. ni kes cinta itu buta or buta warna ni hee.. coba tgk hari ni pakai stokin sama color or lain jugak =P

    ReplyDelete
  4. hurm.. pernah gosok gigi pakai pencuci muka.. ingatkan colgate..hehe

    ReplyDelete
  5. muahah..mcm mane bleh sebelah lain..sebelah lain..kompem tgah mamai ni..haha

    Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

    ReplyDelete
  6. pernah juga jadi macam ni yalah lebih kurang aja warnanya kan

    ReplyDelete
  7. pernah terpakai seluar tidur dan baju kurung.
    kaw3 la.

    ReplyDelete
  8. pergh..
    ada udang disebalik batu rupanya.
    congrats eyriqazz..

    ReplyDelete
  9. angau kat hana love nest..sampai pakai stokin lain2. parah ni bro.. haha. :p

    uit uit bakal dapat advertorial terbaru?? tahniah bro! :)

    ReplyDelete
  10. ada..belum diceritakan lagi..tungggu ek..lagi dasyat..hehe

    ReplyDelete
  11. Hahaha. Tak pernah la plak pakai stokin camtu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Hidupkan Untuk Memberi