September 23, 2010

Pemenang Komen Terbaik Gambar Hangat Raya 2010

Entry gambar hangat raya 2010 dirujuk. Disini diumumkan pemenang komen terbaik entry ini yang bakal memenangi RM10 Cash/Top up. Inilah pemenang beserta komen mereka :

Elissmie - paling suka yang pegang bendera trg lah ! kita kan orang terengganu :P lawak ar adik ko tu, kemain lagi pakai spek hitam dengan sampin baju melayu segala, tengok part selipar, selipar jamang jepung jah...hehehe.jgn mare yer adik awok, nanti kena jual..
Suliana - su suka gambar saya anak merdeka tu.. sebab kameraman dan model tu pandai posing.. hehe. lagi satu, sebab ada dua2 bendera, yela, bulan 1 malaysia kan, semangat kewarganegaraan skit la..
Anak Abdullah - gambar yang first yang mana anak-anak kecil sudah diajar tradisi kuih raya yang pelbagai rasa, rupa dan warna...
takkan lepas ni nak raya dengan pizza, ayam goreng, burger dan sebagainya? cukuplah biskut seakan-akan resipi luar negara mengganti ketupat dan lemang yang tak boleh nak tahan lama..
by the way, beras naik harga..jangan la ketupat dan lemang jadi macam telefon zaman lepas merdeka..hanya yang mampu je mampu milik..

selamat hari raya!

Saya janjikan 1 hadiah/duit raya tapi saya berikan 3. Hey, I like to give a surprise plus this week i received a few proposals. Kalau berjalan lancar, Alhamdulillah, akan dikongsi-kongsi ditambah pula hari ini saya bakal menyertai MySelangorStory Journey [ Klik Sini lebih lanjut ]

Oh ya, kepada pemenang, e-mailkan kepada saya di iman1237@hotmail.com berkenaan hadiah pilihan anda. Tahniah diucapkan.

P/s : Jangan lupa join My Raya Moments Contest , hadiah Wang tunai bernilai RM1,000 untuk direbuti. Oh, mungkin akan ada Surprise juga. Tunggu..

6 comments:

  1. mekacih ye.. tak sangka tiba2 dapat.. haha.. ok gak tu, prepaid dah nak habis plak ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. wah rezeki lagi :) terima kasih :) dah email no fon :p

    ReplyDelete
  3. ni mcm mana cerita aku pun tersleit kat sini nie???

    hampeh ko eyriq...hahahaha

    Tahniah la pada pemenang!!

    Sumijelly.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails